کد خبر: ۳۵۲۸۳۸
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
0
یکی از علائم مهم آن جاری شدن اشک خونین است بیماری سرطان است. همچنین بیماری کبدی می تواند با اشک خونین همراه شود.
بیماری مرگبار اشک خونین+ جزئیات
به گزارش پول نیوز به نقل از رکنا، الکساندر میاسنیکوف پزشک مشهور روسی می‌گوید که اشک‌های خونین نشانه وجود یک مشکل جدی در سلامتی فرد است.

میاسنیکوف در یک مصاحبه تلویزیونی اشاره کرد که این مورد ممکن است یکی از علائم سرطان باشد. او می‌گوید: این نوع اشک، در صورت ابتلا به سرطان به شکل «غده اشکی» ظاهر می‌شود.

این پزشک روس تأکید کرد که اشک خونین ممکن است نشانه‌ای از بیماری کبدی نیز باشد.

بیماری کبد و اشک خونین

میاسنیکوف اضافه کرد: این اتفاق وحشتناک زمانی رخ می‌دهد که فردی مبتلا به بیماری کبد نقصی در روند لخته شدن خون داشته باشد و او شروع به ریختن اشک قرمز کند.

بیماری دیگری که ممکن است اشک قرمز در زنان ایجاد کند، آندومتریوز است که یک بیماری مزمن بوده و بر سیستم تولید مثل زنان تأثیر می‌گذارد و با رشد بافت آندومتر و گسترش آن به بیرون مشخص می‌شود.

تومور‌های غده اشکی - گروهی از تومور‌های بدخیم که به سرعت رشد می‌کنند-، مانع حرکت کره چشم و باعث درد و فشار زیاد در داخل چشم می‌شوند همچنین ممکن است به بافت‌های اطراف گسترش یابد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: