April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۲۹۴۶
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
0
حسين عسكري عضو هیأت مديره بانک صنعت و معدن به همراه عبدالرضا ولي الهي معاون اعتبارات و راهبري شعب اين بانك از چندین واحد صنعتی در استان سمنان به منظور ارزیابی وضعيت اين واحدهای صنعتی و تأمین مالی آنها بازدید به عمل آوردند.

بازدید عضو هیأت مدیره بانك صنعت و معدن از واحد صنعتی در سمنان

 

به گزارش پول نیوز، عسكري و هيأت همراه در اين سفر از واحد های تولیدی و صنعتی ذوب آهن آرمان آسيا، گروه صنعتي سپيد گچبرگسازان كوير گرمسار، توليدي و صنعتي عقاب افشان، درين ريس سمنان، طب پلاستيك، سيم و كابل مغان، توليدي و بازرگاني شميم كوير و فرآورده هاي لبني فجر شاهرود بازديد نمودند و با چند تن از صنعتگران و كارآفرينان اين استان كه از مشتريان صاحب نام بانك صنعت و معدن هستند، به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و براي حل و فصل مسايل و معضلات آنان و حمايت از بخش صنعت و معدن اين استان قول مساعد دادند.

عضو هيأت مديره اين بانك در ادامه در شعبه سمنان و شاهرود حضور يافت و در جمع كاركنان مستقر در اين شعب از تلاشها و عملكرد مطلوب تمامي كاركنان بانك در ارتقاي شاخص هاي عملكردي تقدير نمود و اعلام داشت: در برخي از اين شاخص ها بهبود قابل توجهي مشاهده مي شود به عنوان مثال میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی بانک صنعت و معدن طی 3 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 1100 درصد افزایش یافته و به بیش از 73 هزار و 800 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 برابر شده است.

عسکری بیان داشت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در پایان 12 ماهه سال 99 نيز بیش از 65 هزار میلیارد ریال بوده است كه مقايسه ميزان گشايش اعتبار سه ماهه نخست امسال با دوازده ماهه سال گذشته بيانگر يك جهش قابل توجه در اين حوزه در بانك صنعت و معدن است كه نشان از عملكرد مطلوب كارشناسان و افزايش اعتماد مشتريان به اين بانك دارد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن اظهار داشت: روش پرداخت اعتبار اسنادی مزيت هاي بسياري دارد و برای کاربردها و معاملات مختلف داراي انعطاف پذیری بوده و انجام انواع معاملات با شرایط مختلف را مقدور می سازد و به اين دليل اقبال عمومي روز به روز به اين روش بيشتر مي شود كه خوشبختانه بانك صنعت و معدن توانسته است به خوبي پاسخگوي اين نياز مشتريان باشد.

عسكري در افزايش سپرده هاي چهارگانه و ضمانتنامه ها نيز عملكرد شعب را قابل قبول دانست و گفت: مانده سپرده هاي چهارگانه نيز در سه ماهه نخست امسال از افزايش 109 درصدي برخوردار بوده و در بخش صدور ضمانتنامه هاي ريالي نيز رشد 30 درصدي را شاهد هستيم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: