April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۱۳۸
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
0
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه به طور قطع تاثیر پدیده سالمندی بر بیمه‌های پایه اجتناب ناپذیراست، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، سازمان بیمه سلامت ایران در حال پیش‌بینی و برنامه‌ریزی دراین خصوص به ویژه در زمینه اقدامات غربالگری، پیشگیری وایجاد شرایط لازم برای پوشش خدمات مراقبت در منزل است.

پوشش خدمات مراقبت در منزل سالمندان در دستور کار بیمه سلامت

 

به گزارش پول نیوز، سید مهدی میرشاه ولد در جلسه فراکسیون سالمندان مجلس شورای اسلامی با موضوع راهبردهای سند ملی سالمندان با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت ایران براساس قوانین برای تمامی گروه‌های جمعیتی از نوزادان تا سالمندان، پوشش بیمه پایه سلامت را فراهم کرده است، افزود: با توجه به تغییرات جمعیتی و حرکت به سوی سالمند شدن جمعیت، براساس هدف شماره 3 سند ملی سالمندان، سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان دستگاه همکار موضوع بیمه سالمندان را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی ادامه داد: به طور قطع تاثیر پدیده سالمندی بر بیمه‌های پایه اجتناب ناپذیراست به همین دلیل سازمان بیمه سلامت ایران در گام اول نسبت به این موضوع مطالعات اولیه را انجام داده و همچنین تجربیات کشورهای موفق دنیا را دراین زمینه در دست بررسی قرار داده است.

میرشاه‌ ولد گفت: با توجه به اهمیت موضوع، سازمان بیمه سلامت ایران در حال پیش‌بینی و برنامه‌ریزی در این خصوص به ویژه در زمینه اقدامات غربالگری، پیشگیری و ایجاد شرایط لازم برای پوشش خدمات مراقبت در منزل است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران در پایان بیان کرد: امیدواریم با حمایت‌های راهبردی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شورای ملی سالمندان کشور و توجه و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه در فراکسیون سالمندی به منظور تدوین قوانین و تخصیص بودجه لازم در اجرای مناسب این موضوع گام‌های موثری برداریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: