April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۴۳۴
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
0
اوراق صکوک یک شرکت خودرویی از فردا عرضه میشود.
مهمترین پیام ناظر بازار سهام 12 تیر 1400
به گزارش پول نیوز،  در معاملات امروز نماد‌های (تملی ۷۰۲)، (تملی ۷۰۵)، (تملی ۷۱۱)، (تملی ۷۰۹)، (تملی ۸۰۵)، (ثروت) و (شستا ۰۰۱) به تایید ناظر بازار در فرابورس نرسید.

در اطلاعیه مهم بورس تهران، آمده است که فردا ۱۳ تیر مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران از فردا به مدت سه روز در نماد صبهمن ۴۰۴ عرضه عمومی خواهد شد. این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۱۸ درصد است که اقساط آن هر سه ماه یک بار پرداخت می‌شود. این دومین تامین مالی گروه بهمن در سال جاری از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه است.

اوراق مشارکت شهرداری کرمانشاه با توجه به احراز شرایط پذیرش در تاریخ ۸ تیر امسال در فهرست بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران و با نماد معاملاتی #مکرما ۳۰۴ درج شده است. اوراق مذکور براساس مجوز بانک مرکزی در ۳۱ تیر پارسال از طریق شعب بانک سپه پذیره‌نویسی شد. به منظور انجام معاملات ثانویه، نماد معاملاتی اوراق مذکور در روز دوشنبه ۱۴ تیر در بورس اوراق بهادار تهران گشایش می‌یابد.

براساس پیام ناظر بازار، اوراق اختیار فروش تبعی سهام گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران از روز سه شنبه ۱۵ تیر با قیمت اعمال ۲۵۶۲.۵ تومان توسط دو شرکت تجارت بین المللی دل عالم ایرانیان و توسعه تجارت الکترونیک تنیان صورت آغاز میشود.

پارامتر‌های بازارگردانی در نماد سرمایه گذاری اقتصاد نوین (سنوین) از روز سه شنبه ۱۵ تیر اصلاح میشود. بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج در نماد سرمایه گذاری ارس صبا (وارس) از روز دوشنبه ۱۴ تیر آغاز میشود. همچنین مظنه گیری اوراق مرابحه عام دولت از فردا صورت میگیرد.
برچسب ها: بورس ، سهام ، شاخص ، پول ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: