کد خبر: ۳۵۳۴۵۵
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
0
بر اساس آمار منتشر شده در سایت کدال مجوز افزایش سرمایه ۱۲۴۰ درصدی شرکت لوله و ماشین سازی ایران از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

نگاهی به ۵ سیگنال مهم امروز کدال برای سهامداران

 

به گزارش پول نیوز، درخواست افزایش سرمایه شرکت داروسازی فارابی با نماد «دفارا» ثبت شد، که این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی معادل ۱۶۷ درصد به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان است.

از سوی دیگر باید یادآور شد که در مجمع عمومی عادی سالیانه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با نماد «زکوثر» سود خالص هر سهم ۱۱۲۳ تومان و سود نقدی هر سهم ۷۲۰ تومان تعیین شد.

یکی دیگر از سیگنال های مهم امروز بورس، شرکت رازی است، شفاف سازی شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی درباره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزابی دارایی‌ها توانست فرصت مناسب دیگری برای این نماد فراهم کند.

بدیهی است که شرکت بیمه پاسارگاد با نماد «بپاس» افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته داد.

در خاتمه باید یادآور شد شستا با افت بیش از 4 درصدی به قیمت 1295 تومان رسیده و با روند منفی آغاز کرده است،همچنین تابلوی خساپا در مدار 4.13 درصد قرمز است، بیش از 39 میلیون برگه سهم در محدوده 1837 ریال و تنها با مشارکت 5 درصدی حقوقی ها معامله شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: