April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۶۰۷
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۵
0
وزیر بهداشت با بیان اینکه اگر بگوییم پیک پنجم نخواهیم داشت حرف درستی نیست، گفت: ویروس هندی و پیک پنجم کرونا را باید با هم مدیریت کنیم.
با موشک نقطه‌زن به جنگ کرونای دلتا رفتیم!
به گزارش پول نیوز، سعید نمکی امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی که در سالن ذکری‌ای رازی دانشکده داروسازی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: دو ماه است که ویروس هندی، نیویورکی و آفریقایی وارد کشور شده، اما سینه سپر کرده‌ایم و کادر درمان و مدافعان سلامت با موشک نقطه زن مناطق آلوده به این ویروس را نشانه گرفته‌اند تا آلودگی به کل کشور سرایت نکند.

وی افزود: عده‌ای از مخالفان نظام که با پرچم شیر و خورشید در سایر کشور‌ها قهرمانان ورزشی ایران را تشویق می‌کنند و اشک می‌ریزند، غیرت ندارند، می‌گویند کشوری که نمی‌تواند یک دوچرخه بسازد، چگونه می‌خواهد واکسن کرونا بسازد، اما با همه این تهمت‌ها و تخریب‌ها نه تنها دارو و تجهیزات مبارزه با کرونا را ساختیم و تولید کردیم، بلکه آن‌ها را صادر نیز می‌کنیم.

نمکی گفت: همین که مقام معظم رهبری به عنوان والاترین شخصیت این کشور در جایگاه، ولی فقیه مسلمین، کادر سلامت و درمان را به عنوان مجاهد فی سبیل اللّه مورد خطاب قرار می‌دهند، برای ما کافی و بزرگترین افتخار است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: از بی‌توجهی‌ها گله نمی‌کنیم، چون این کار جز تشویش اذهان و نگرانی مردم نتیجه و حاصل دیگری ندارد، اما باید همه بدانند که با وجود همه این بی توجهی‌ها پیک چهارم کرونا را با یک دوم آمار مرگ پیک سوم مدیریت کردیم و پشت سر گذاشتیم هر چند که می‌شد بسیار بهتر عمل و این قضیه را راحت‌تر مدیریت کرد.

نمکی خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم پیک پنجم نخواهیم داشت، حرف درستی نیست، چون همانگونه که ویروس کرونای ووهان از چین به قطب رسید، ویروس هندی نیز به کشور وارد خواهد شد، اما اینکه پیک پنجم مدیریت شده داشته باشیم، بستگی به هنر نیرو‌های کادر درمان دارد.
برچسب ها: نمکی ، رهبر ، پول ، پول نیوز ، دلتا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: