کد خبر: ۳۵۳۶۳۶
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
0
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: احتمال اولیه درباره علت آتش سوزی در حاشیه جاده قدیم کرج، قطعی مکرر برق است، اما باید بررسی‌های دقیق صورت بگیرد.

قطعی مکرر برق علت آتش سوزی انبار سازمان اموال تملیکی

 

به گزارش پول نیوز، محمد علی افتخاری درباره جزئیات حادثه آتش سوزی افزود: حوالی ساعت ۱۹ روز دوشنبه این آتش سوزی رخ داد و به سرعت، آتش نشانان در محل حاضر شدند.

افتخاری گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، امین اموال دولت است و وظیفه جمع آوری و فروش اموال را دارد.

وی افزود: ۳ انبار دچار آتش سوزی شد، اما از سرایت آتش به انبارهای دیگر جلوگیری کردیم. مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی عنوان کرد: در این انبارها مواد پتروشیمی نگهداری نمی‌شود و برخی مواد شیمیایی وجود دارد که طبق ضابطه خاص در اختیار دستگاه‌های متولی قرار می‌گیرد.

افتخاری افزود: اقدام‌های خوبی در ۵ ماهه اخیر صورت گرفته است از جمله تعیین تکلیف به موقع اموال که در تخلیه انبارها تأثیر داشته بخوبی صورت گرفته و مواردی که حساسیت زا بوده خیلی سریع تعیین تکلیف شده است البته ما وظیفه نگهداری آن را داشتیم.

وی ادامه داد: اعلام جزئیات دسته کالاهای انبارها طی ۲۴ ساعت آینده اعلام خواهد شد.

 

منبع: مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: