کد خبر: ۳۵۳۹۶۹
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
0
گروه‌های تعمیراتی و رفع عیب شرکت برق منطقه‌ای تهران، همچنان بدون وقفه در حال تلاش برای رفع مشکل و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند.

به گزارش پول نیوز، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اصلاحیه جدول خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از تاریخ 20 لغایت 24 تیرماه را منتشر کرد.

 

آخرین جدول خاموشی‌های پایتخت اعلام شد(جدول)

 

 در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آمده است: به اطلاع هموطنان گرامی ساکن پایتخت می‌رساند، پیرو اعلام قبلی مبنی بر بروز برخی مشکلات فنی در شبکه انتقال(موضوع اطلاعیه شرکت برق منطقه‌ای تهران) و وقوع محدودیت‌هایی در توزیع انرژی به‌ویژه در مناطق شرق و شمال شرق پایتخت، با توجه به زمان‌بر بودن انجام برخی از تعمیرات، تغییراتی در جدول زمانبندی خاموشی‌های احتمالی شهر تهران داده شده است.

 

گروه‌های تعمیراتی و رفع عیب شرکت برق منطقه‌ای تهران، همچنان بدون وقفه در حال تلاش برای رفع مشکل و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند. با تلاش‌های همکارانمان در شرکت برق منطقه‌ای تهران به زودی شاهد رفع کامل محدودیت‌های ایجاد شده خواهیم بود. ضمن عذرخواهی بابت مشکلات پیش آمده و ضرورت اجتناب‌ناپذیر اعمال اصلاحات در جداول خاموشی منتشر شده، با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای هوا، از شما تقاضا داریم همچنان با حداکثر صرفه‌جویی ممکن به‌ویژه خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف ما را در تداوم ارائه خدمات در شرایط فعلی یاری کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: