April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۰۱۴
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
0
سد مقاومتی پرطرفدارهای سایپا شکسته شد و امروز در دومین هفته پیک پنجم کرونا بازار سایپایی ها با رشد قیمت 500 هزار تا یک میلیون تومانی بسته شد.
سد مقاومتی سایپا شکست+ جدول قیمت
به گزارش پول نیوز،  رصد بازار خودرو‌های پرطرفدار سایپا نشان دهنده آن است که خودرو‌های «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار» و «تیبا ۲ معمولی» در بازار رشد قیمت داشته اند. رشدی که نشان دهنده آن است که تعطیلات کرونایی هم نتوانسته تاثیر چندانی در بازار خودرو داشته باشد. بطوریکه از سایپایی‌ها هرچند با شروع دور جدید تعطیلی کرونا از ابتدای هفته گذشته در برابر رشد قیمت مقاومت کردند، اما با شروع هفته دوم سد مقاومتی سایپایی‌ها در بازار شکسته شد و بازار طعم رشد قیمت را چشید.

رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌ها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله چندانی در بازار صورت نمی‌گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می‌برد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا ۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا ۲» معمولی امروز با افزایش یک میلیونی در بازار ۱۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «تیباصندوقدار» نیز رشد ۵۰۰ هزار تومانی در بازار را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

«کوییک معمولی» نیز امروز رشد یک میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۵۶ میلیون تومان رسید. اما «کوییک R» امروز تغییر قیمتی در بازار نداشت و قیمت آن به ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

براساس ارزیابی بازار خودرو «ساینا» دیگر خودرو پرطرفدار سایپا روز گذشته با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می‌توان گفت که براساس قیمت‌های جدید اعلامی از سوی شرکت‌های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه‌ای این خودرو باز می‌گردد.
برچسب ها: پول نیوز ، پول ، ماشین ، خودرو ، سایپا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: