کد خبر: ۳۵۴۰۵۷
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
0
دادستان کرمانشاه بااشاره به وقوع چند فقره درگیری، نزاع و سرقت مسلحانه در کرمانشاه طی روزهای اخیر، بیان کرد: عوامل نزاع های اخیر در کرمانشاه دستگیر شدند.

عوامل نزاع های اخیر در کرمانشاه دستگیر شدند

به گزارش پول نیوز،شهرام کرمی گفت: سرقت مسلحانه سیم برق، درگیری اراذل و اوباش در میدان اصلی شهر، درگیری در یکی از قنادی مطرح و نزاع مقابل کلانتری یکی از محلات حوادث تلخی بودند که طی روزهای اخیر در کرمانشاه اتفاق افتاد.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه فیلم‌هایی این حوادث زشت و ناخوشایند بسرعت در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب‌های منفی بسیار زیادی داشت و حس ناامنی را به شهروندان القا می‌کرد.


دادستان کرمانشاه افزود: براین اساس به‌سرعت به ضابطین دستگاه قضایی استان دستور داده شد تا شناسایی و دستگیر این مخلان نظم و امنیت را در دستور کار قرار دهند.

 

وی در ادامه گفت: با جدیت ضابطین دستگاه قضایی تمام این افراد که آسایش شهروندان کرمانشاهی را برهم زده بودند، دستگیر شده و با بازداشت موقت اکنون در زندان بسر می‌برند.

 

کرمی برخورد دستگاه قضایی با چنین افرادی را سخت و عبرت‌آموز توصیف کرد و گفت: مخلان امنیت بدانند که دستگاه قضایی با اشد مجازات با آنها برخورد خواهد کرد و با برهم‌زنندگان آسایش مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

 

وی اعلام کرد: کسانی که با عربده‌کشی مخل نظم و امنیت جامعه می شوند باید بدانند که در هر پستوی خود را مخفی کنند از چشمان تیزبین نیروهای امنیتی و انتظامی دور نخواهد بود و آنها را بازداشت و تحویل مقامات قضایی خواهند داد.

 

دادستان کرمانشاه افزود: آسایش مردم و نظم و امنیت عمومی جامع خط قرمز دستگاه قضایی استان است و به شدت با مخلان امنیت جامعه برخورد خواهد شد. وی در پایان به همه برهم زنندگان نظم و امنیت مردم کرمانشاه هشدار داد که شدیدترین مجازات دستگاه قضایی در انتظار آنها خواهد بود.

 

منبع :تابناک

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: