April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۰۷۱
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
0
صندوق نوآوری و شکوفایی فراخوان «شناسایی فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه زلزله و مدیریت بحران پس از آن» را با رویکرد نقش‌آفرینی فعالانه‌تر در زیست‌بوم نوآوری کشور و با هدف کمک به حل مسائل راهبردی و ملی با تکیه بر فناوری در حوزه کاهش خطر زلزله و مقابله با عواقب آن منتشر کرد.

فراخوان شناسایی فناوران، دانش بنیان ها و استارت‌آپ‌های حوزه زلزله و مدیریت بحران

به گزارش پول نیوز،فراخوان «شناسایی فناوران، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه زلزله و مدیریت بحران پس از آن» شامل فناوری‌های نوین لرزه‌ای در حوزه سازه‌های ساختمانی و...، مصالح نوین ساختمانی برای بهبود رفتار لرزه‌ای سازه‌ها، ارزیابی وضع موجود سازه‌های شهری و ابنیه راه‌ها، مقاوم‌سازی ساختمان‌های موجود و ابنیه راه‌ها، ارتقاء تاب‌آوری شبکه شریانات حیاتی پس از زلزله، سیستم‌های تشخیص محل آسیب شریانات حیاتی، شناسایی گسل‌های ناشناخته موجود در کشور و فناوری‌های نوین در مدیریت بحران است.

فناوران، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌هایی که در هر یک از حوزه‌های اشاره شده دارای «سابقه پژوهشی و طرح‌های قابل اجرا»، «دانش فنی» یا « محصول» باشند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کرده و پس از ارزیابی و تایید صندوق نوآوری و شکوفایی، از خدمات مشورتی، تسهیل‌گری و مالی صندوق برای توسعه، تجاری‌سازی و تولید انبوه محصول خود استفاده کنند.

شرکت در این فراخوان برای همه علاقمندان(اعم از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها، اعضای هیات علمی ‌دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، مخترعان، فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و ...) آزاد و رایگان است.

به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقمندان برای ثبت‌نام در این فراخوان می توانند به وب سایت صندوق نوآوری مراجعه کنند.

 

منبع :ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: