April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۰۷۸
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
0
مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: سه روز پس از بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد از بیمارستان امام علی (ع) چابهار و اعلام نیازمندی‌های بیمارستان در راستای افزایش خدمات به مردم، یک بخش غربالگری جدید کرونا راه‌اندازی شد.

بخش جدید غربالگری کرونا در بیمارستان چابهار راه‌اندازی شد

 

به گزارش پول نیوز،سیدعلی بزرگزاده روز دوشنبه اظهار داشت: سه روز قبل، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در بازدید از بیمارستان امام علی (ع) برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم در این بیمارستان، پنج دستور ویژه به مدیریت غذا و دارو و همچنین معاونت فرهنگی سازمان ابلاغ کرد که یکی از این دستورات، راه‌اندازی فوری یک بخش غربالگری بود.

 

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در بازدید از این بیمارستان بر راه‌اندازی بخش غربالگری طی یک هفته آینده برای پیش‌بینی موج بعدی کرونا و برآورد افزایش بیماران تاکید کرد، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، این اقدام پیش از موعد مقرر رقم خورد و امروز شاهد هستیم که این بخش به امکاناتی همچون تخت بیمارستانی، اکسیژن، دارو و سامانه سرمایشی تجهیز شده است.

 

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه این بخش ظرفیت پذیرش ۷۰ مراجعه‌کننده را دارد گفت: همچنین خدمات اورژانس و بستری بیماران کرونایی در این بخش ارائه می‌شود.

 

عبدالرحیم کُردی جمعه‌ای که گذشت در بازدید از بیمارستان امام علی (ع) چابهار که با همراهی اعضای هیات مدیره و مدیر غذا و دارو منطقه آزاد انجام شد اظهار داشت: برطرف کردن مشکلات و موانع مربوط به تجهیزات مورد نیاز بیماران در اولویت بخش غذا و داروی سازمان منطقه آزاد چابهار قرار گیرد.

 

وی همچنین بر تامین تجهیزات مورد نیاز نقاهتگاه بیماران کرونایی در نزدیکی بیمارستان‌ها تاکید کرد و افزود: مدیریت غذا و دارو و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار، در بحث همکاری و پشتیبانی تیم بهداشت ‌و درمان بیمارستان امام علی (ع) اهتمام ویژه داشته باشند.

 

منبع :ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: