April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۰۹۲
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
0
طی مراسمی با حضور معاون حمل و نقل ایدرو ، اسماعیل صادقی به عنوان سکاندار جدید مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) معرفی شد.

 

به گزارش پول نیوز،بهزاد اعتمادی در این مراسم افزایش بهره وری و تزریق انگیزه بیش از پیش و جوانگرایی در عین کارآزمودگی را از اهم سیاست‌های ایدرو در فرایند جابجایی مدیران برشمرد. اعتمادی اقدامات سال های اخیر ایزوایکو به ویژه در شرایط تحریم برای خدمات رسانی به ناوگان دریایی کشور را ارزشمند برشمرد و بر لزوم روزآمدسازی و افزایش کمی و کیفی قراردادهای ساخت ، تعمیرات و پشتیبانی انواع شناورها از جمله شناورهای بزرگ تاکید کرد.

 

معاون حمل و نقل ایدرو همچنین ساخت و تعمیر انواع سازه های دریایی از جمله تاسیسات صنایع انرژی از قبیل سکو های گازی را دستاورد مناسب ایدرو و ایزو ایکو در سال‌های اخیر عنوان کرد.

 

صادقی که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه صنایع دربایی و کشتی سازی دارد از سال ۱۳۸۵ در مجموعه ایزوایکو مسولیت‌های مدیریتی داشته است.

 

معاونت مجتمع ایزوایکو، مدیرعامل کشتی سازی عظیم گسترش، عضویت هیات مدیره و مدیریت اجرایی در کشتی سازی‌های ندیم و بحر گسترش (تابعه ایزوایکو) و نیز مدیریت سازه در شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا از جمله سوابق وی است.

 

در این مراسم همچنین از خدمات ۱۰ ساله رضاییان مدیرعامل سابق ایزوایکو تقدیر شد.

 

الیاسی مدیرکل حراست، کمانه مدیر ارتباطات، حسینی مدیر صنایع دریایی، محرمخانی مدیر امور مجامع ایدرو و اعضای هیات مدیره ایزوایکو در این نشست حضور داشتند.

 

منبع : ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: