بنیانگذار استارت یک استارت آپ بیمه ای عنوان کرد؛
کد خبر: ۳۵۴۱۴۳
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
0
فلاح تفتی گفت: ماهیت استارت آپ‌های تازه تاسیس متمایز است و شاید مجموعه‌ای نیاز داشته باشد در طی چند سال اول فعالیت خود، حمایت مالی صورت گیرد تا بتواند به اهداف اصلی خود برسد.
حضور پررنگ استارت آپ‌ها در فضای کسب و کار
به گزارش پول نیوز، هادی فلاح تفتی بنیانگذار استارت آپ بیمیک در گفتگو خبرنگار پول نیوز گفت: حجم استارت آپ‌هایی که توانایی ورود به وارد بازار سرمایه را داشته باشند، بسیار محمدود است. بنابراین استارت آپ‌ها و شرکت‌ های نوپا نیاز به حمایت دارند.

وی افزود: اساس کار استارت آپ‌ها در کشور ریسکی است بنابراین زمان می‌برد تا به بلوغ کامل برسند و بورس بتواند به آن ها اعتماد کند و آن‌ها را وارد آن فضا نماید.

بنیانگذار استارت آپ بیمیک اظهار کرد: هر استارت آپ جدیدی که در کشور فعالیت می کند، با ورود پول‌های زیاد موفق نخواهد شد و بسیاری از استارت آپ‌ها این ظرفیت را ندارند که از این حجم دارایی به خوبی استفاده کنند.

فلاح تفتی بیان کرد: معمولا شرکت‌های کوچک و متوسط باید از طریق بانک‌ها تامین مالی بشوند (البته نه با روش‌های سخت و سود‌های غیرمنطقی کنونی) و شرکت‌های خیلی بزرگ از طریق بورس به تامین سرمایه‌های مورد نیاز بپردازند.

بنیانگذار استارت آپ بیمیک ابراز کرد: ماهیت استارت آپ‌های تازه تاسیس متمایز است و شاید مجموعه‌ای نیاز داشته باشد در طی چند سال اول فعالیت خود، حمایت مالی صورت گیرد تا بتواند به اهداف اصلی خود برسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: