April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۴۲۳
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
0
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: مشکلات و موانع پروژه‌ها باید قبل از انعقاد قرارداد مشخص شود و بهانه‌هایی که توسط پیمانکار و دستگاه اجرایی مربوطه برای توجیه تاخیر در عملیات اجرایی عنوان می‌شود، قابل قبول نیست.

سهل‌انگاری در اجرای به‌موقع پروژه‌های عمرانی از هیچ مدیری پذیرفته نیست

 

به گزارش پول نیوز،«منوچهر فخری» عصر چهارشنبه در نشست شورای فنی استانداری که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیران و روسای ادارات و مجموعه‌های عضو برگزار شد؛ اظهار داشت: متاسفانه پیشرفت برخی پروژه‌های عمرانی بسیار کند است و بخش مهمی از این تقصیرات متوجه پیمانکار و دستگاه اجرایی مربوطه است‌.

 

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها طبق برنامه باید تاکنون به بهره برداری می‌رسید و مردم از ثمرات آن بهره مند می‌شدند ولی دستگاه‌های اداری سهل‌انگاری‌هایی داشته اند که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: نمی‌توان با بهانه‌های مختلفی مانند رفع معارض و افزایش هزینه‌ها، پروژه‌ها را تعطیل و یا متوقف کرد.

 

فخری خاطرنشان کرد: متاسفانه گاهی دستگاه های اجرایی با سهل انگاری که انجام می‌دهند در عدم پیشرفت به موقع این پروژه‌ها مقصر هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش تصمیمات شورای فنی را برای دستگاه‌های دولتی لازم الاجرا دانست و گفت: تمام دستگاه‌های دولتی تحت نظارت مدیریت استان هستند و هیچ دستگاهی نمی‌تواند به بهانه قواعد و مقررات داخلی، مصوبات شورای فنی استان را نادیده بگیرد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: