کد خبر: ۳۵۴۴۵۵
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
0
مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد گفت: شایعات منفی در رابطه با کشتار دام‌های مولد به دلیل نبود نهاده‌های دامی صحت نداشته و هیچ دامداری دام‌های خود را به عنوان داشته و سرمایه خود آسیب نمی‌زند تاکنون لااقل موردی در شهرستان در این رابطه گزارش نشده است.

شایعات منفی کشتار دام های مولد صحت ندارد

به گزارش پول نیوز،به نقل از ایسنا، محمد کرم مرادی در ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت:دامداران با خون دل در شرایط سخت کمبود نهاده‌ها دام‌های خود را در شرایطی که در خرداد ماه قیمت نهاده دامی جو به ۶۳۰۰ تومان رسید حفظ کرده اند و در حال حاضر این قیمت به ۵۲۰۰ تومان کاهش داشته است.


محمد کرم مرادی با اشاره به تعداد ۱۵۰ واحد دامداری صنعتی و نیمه صنعتی دام سبک و سنگین در شهرستان بیان کرد: در حال حاضر گرانی قیمت نهاده‌های دامی و علوفه به تبع سراسر کشور از مشکلات دامداران اسدآبادی به شمار می‌رود.

فرماندار اسدآباد نیز گفت: عدم جذب سهمیه شهرستان از کالا‌های اساسی استان توسط دستگاه‌های ذی ربط قابل قبول نبوده و باید شهرستان سهمیه خود را از استان جذب کند چراکه فراوانی و وجود کالا‌های اساسی موجب آرامش بازار خواهد بود.

سعید کتابی اظهار کرد:در بحث توزیع کالا‌های اساسی با استفاده از ظرفیت همکاری تعاون روستایی می‌توان در هر چه روان‌تر توزیع شدن کالا‌های اساسی در سطح روستا‌ها مانع هرگونه تجمعات احتمالی با توجه به وضعیت کرونا شد.

وی با اشاره به مشکل کشوری نهاده‌های دامی، کاهش جوجه ریزی مرغداری‌ها و تاثیر آن در قیمت محصولات دامی تصریح کرد: در این رابطه مردم از مسئولین انتظار دارند در سطح بازار نظارت بیشتری وجود داشته و از هر گونه تخلف جلوگیری شود.

کتابی در ادامه از اختصاص ۷۰۰ تن نهاده دامی جو فوق العاده به شهرستان برای کمک به دامداران اسدآبادی خبر داد و تصریح کرد: این میزان نهاده دامی توسط جهاد کشاورزی در حال توزیع بین دامداران قرار دارد.

وی با تاکید بر پیگیری اداره صمت برای مرغ منجمد تنظیم بازار خاطر نشان کرد: قیمت مصوب استانی جدید گوشت داده شده که باید این قیمت به قصابی‌های سطح شهرستان اعلام و نظارت‌های لازم بر قصابی‌ها برای جلوگیری از هر گونه تخلف انجام گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: