کد خبر: ۳۵۴۵۱۱
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
0
خشکسالی بی‌سابقه و کاهش چشمگیر علوفه مراتع، قیمت بالای علوفه و نهاده‌های دامی و از طرفی قیمت پایین دام زنده و عدم هم‌خوانی قیمت تولیدات دامی با نهاده‌های دامی تنها بخشی از ضرر و زیانی است که دامداران به دوش می‌کشند.
دامداران در نیشابور تجمع اعتراضی کردند
به گزارش پول نیوز، جمعی از دامداران نیشابور در اعتراض به عدم هم‌خوانی قیمت شیر و علوفه مقابل ساختمان جهاد کشاورزی نیشابور تجمع کردند.

سال جاری بسیاری از نقاط کشور با خشکسالی شدید مواجه است و یکی از بخش‌هایی که در این خشکسالی ضرر زیادی را متحمل شده و می‌شود، دامداران هستند.

خشکسالی بی‌سابقه و کاهش چشمگیر علوفه مراتع، قیمت بالای علوفه و نهاده‌های دامی و از طرفی قیمت پایین دام زنده و عدم هم‌خوانی قیمت تولیدات دامی با نهاده‌های دامی تنها بخشی از ضرر و زیانی است که دامداران به دوش می‌کشند و متأسفانه قصه تلخ و پرتکرار اعتراض دامداران هر چند وقت از نقاط مختلف شنیده می‌شود و این بار نیز دامداران نیشابوری راوی این قصه بودند.

جمعی از دامداران شهرستان نیشابور در اعتراض به عدم هم‌خوانی قیمت شیر و علوفه امروز چهارشنبه، بیست و سوم تیرماه مقابل سازمان جهاد کشاورزی نیشابور تجمع کرده و با خالی کردن شیر در کف خیابان و در دست داشتن برگه‌هایی حاوی پیام‌ها و شعارها، اعتراض خود را به وضع موجود اعلام کردند.

پایین بودن قیمت تولیدات دامی در برابر قیمت علوفه

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور درباره تجمع دامداران معترض در نیشابور و در رابطه با مهمترین مطالبات و خواسته‌های دامداران در گفتگو با ایسنا عنوان کرد: یکی از مهمترین خواسته‌هایی که دامداران در تجمع امروز نسبت به آن اعتراض داشتند، پایین بودن قیمت تولیدات دامی در برابر قیمت علوفه است. بر همین اساس دامداران خواستار تسریع در اجرایی کردن قیمت مصوب شیر از طریق دولت شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: