April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۵۱۴
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
0
نیروی انتظامی در اطلاعیه ای از متلاشی شدن یک باند قاچاق سلاح و کشف ۳۸ قبضه اسلحه جنگی و شکاری در دهلران خبر داد.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب غرب کشور

 

به گزارش پول نیوز ،در اطلاعیه‌ای که مرکز اطلاع‌رسانی ناجا منتشر کرده آمده است: با تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی یک باند قاچاق سلاح جنگی و شکاری در دهلران متلاشی و ۳۸ قبضه سلاح و ۲ هزار و ۳۹۱ فشنگ جنگی نیز کشف شد.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در استان ایلام، ماموران انتظامی شهرستان دهلران در یک عملیات مشترک با ماموران فرماندهی انتظامی استان خوزستان و با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و رصد گذرگاه ها، توانستند اعضای یک باند قاچاق سلاح جنگی و شکاری را شناسایی وشبانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 

ایناطلاعیه می افزاید: در این عملیات مشترک موفقیت آمیز، ماموران با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و رصد شبانه روزی حوزه استحفاظی، در شرایط بسیار سخت موفق شدند ۱۶ قبضه کلاش، ۱۹ قبضه کلت، ۳ قبضه سلاح شکاری و ۲هزار و ۳۹۱ فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف کنند. همچنین در این رابطه ۸ نفر دستگیرو پرونده قضائی تشکیل و تلاش مأموران پلیس برای دستگیری سایر قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد.

 

منبع : ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: