کد خبر: ۳۵۴۵۳۲
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
0
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف مردم در تامین برق کشور گفت: همکاری صدا و سیما و رسانه‌های کرمانشاه در مصرف درست و بهینه برق تأثیرگذار و ارزشمند است.

همکاری رسانه‌ها در صرفه جویی مصرف برق موثر است

 

به گزارش پول نیوز،«علی اسدی» روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، به نقش بی‌بدیل رسانه استانی در فرهنگ‌سازی مستمر و تأثیرگذار برای مصرف بهینه برق در جامعه اشاره کرد و افزود: صدا و سیما یکی از پرمخاطب‌ترین و تأثیرگذارترین رسانه‌هایی است که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در آگاه‌سازی و اصلاح الگوی مصرف برق ایفا کند.

 

وی با اشاره به چالش‌ها و مشکلات تأمین برق در تابستان امسال، اظهار داشت: امسال شاهد گرمای بی‌سابقه از فصل بهار بودیم که این امر سبب شد تا میزان مصرف برق در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یابد.

 

مدیرعامل برق منطقه ای غرب اعمال مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان و مدیریت سمت تقاضا در این شرایط سخت را یکی از مهمترین راهکارهای کنترل و پایدار نگهداشتن شبکه برق عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ما پیوسته در تلاش هستیم برق مطمئن و پایدار را برای مردم تأمین کنیم تا رفاه و آسایش جامعه تأمین شود و برای این کار از تمامی ظرفیت‌های ارتباطی موجود استفاده می‌کنیم که صدا و سیما نیز به‌عنوان یک رسانه پرمخاطب می‌تواند نقش مهمی در تحقق این اهداف داشته باشد.

 

اسدی ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت صدا و سیمای مرکز استان، ابراز کرد: امید است این مشارکت و همراهی‌ها همچنان استمرار داشته باشد و بتوانیم ضمن تأمین برق مطمئن و پایدار جهت شهروندان از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ نیز با موفقیت عبور کنیم.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم صنعت برق استان کرمانشاه در تأمین برق مطمئن و پایدار جهت شهروندان و ایجاد رفاه و آسایش جامعه گفت: مشکلات صنعت برق را درک می‌کنیم و حاضر به هرگونه همکاری هستیم.

 

افشین امیری افزود: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه همواره در تلاش است تا در راستای توسعه همه‌جانبه استان در بخش‌های مختلف قدم بردارد که این امر با برقراری تعامل دوسویه با دستگاه‌های مختلف تحقق خواهد یافت.

 

وی عنوان کرد: خدمت به مردم یک وظیفه بسیار مهم بوده و ما هم به‌عنوان رسانه ملی تلاش خواهیم کرد با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و استان در جهت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق گام برداریم که تاکنون برنامه‌های متعددی از جمله برنامه‌های مستند، گزارش خبری، دعوت از مدیران صنعت برق در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی و انجام مصاحبه و گفت و گو جهت آگاه‌سازی مردم تهیه و پخش کرده‌ایم.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: