April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۷۱۰
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
0
جانشین دبیر ستاد ازدواج دانشجویی، گفت: به زوجین حاضر در دوره بیست و چهارم طرح ازدواج دانشجویی، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی اعطا می‌شود.
جزئیات وام ۳۰۰ میلیونی کم بهره
به گزارش پول نیوز، سید وحید هاشمی‌نژاد با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی «همسفر تا بهشت»، افزود: امسال، بیست و چهارمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد در حال برگزاری است که تاکنون بیش از ۳۰۰ زوج از سراسر کشور در این طرح شرکت کردند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۸ هزار زوج از سراسر کشور در این دوره از طرح ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده‌اند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی حاضران در طرح، دوره بیست و چهارم در بازه زمانی وسیع‌تر و گروه‌های با جمعیت کمتر برگزار می‌شود.

جانشین دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور به برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی برای زوج‌های شرکت‌کننده در این دوره اشاره کرد و ادامه داد: زوج‌های حاضر در این طرح طی سه روز اقامت در مشهد مقدس، در برنامه‌های فرهنگی آموزشی شامل سبک زندگی دینی، مهارت‌های ارتباط مؤثر، مدیریت تعارضات در قالب نمایش و جنگ عاشق شو شرکت می‌کنند.

وی از تمهیدات ویژه این ستاد برای حمایت از دانشجویان در آغاز زندگی مشترک خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش ستاد ازدواج دانشجویی، تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت امضا و مقرر شد به تمام زوجین حاضر در دوره بیست و چهارم ازدواج دانشجویی که در سال جاری در حال برگزاری است، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه اعطا شود.

هاشمی نژاد اضافه کرد: جوانانی که در این شرایط اقتصادی همت و اقدام به تشکیل خانواده می‌کنند، باید مورد حمایت قرار بگیرند تا علاوه بر ارائه الگویی مناسب برای سایر جوانان و دانشجویان، با کمترین مشکل وارد مسیر زندگی مشترک شوند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: