کد خبر: ۳۵۵۱۳۱
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
0
مدیرعامل باشگاه استقلال به اعتراض و انتقاد روز گذشته فرهاد مجیدی سرمربی و بازیکنان استقلال واکنش نشان داد.
واکنش مدیرعامل باشگاه استقلال به اعتراض فرهاد مجیدی
به گزارش پول نیوز، احمد مددی در گفتگو با رسانه باشگاه استقلال در واکنش به شرایط اخیر و اتفاقات رخ داده در تمرین آبی‌ها گفت: روز گذشته صحبت‌های سرمربی محترم و بازیکنان را شنیدم و پیش از آن نیز در جریان دغدغه تمامی عزیزان قرار داشتیم و از مدت‌ها قبل به کمک اعضای محترم هیات مدیره دنبال تامین منابع لازم برای حل مشکلات بودیم.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: بار دیگر پیروزی شیرین استقلال در دربی را خدمت همه هواداران و کادر محترم فنی و تیم سخت‌کوش استقلال تبریک عرض می‌کنم. ٣٥ سال است که هوادار استقلال هستم و این را تمامی دوستانی که من را از نزدیک و دور می‌شناسند، می‌دانند. از برد استقلال شاد می‌شوم و برد دربی نیز مطمئناً جایگاه خاص خود را دارد و تمامی افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند نیز مطمئناً شادی و شعف من را از برد در دربی تایید می‌کنند.

وی افزود: بعد از پایان دربی بنده و اعضای محترم هیات مدیره طی پیامی به سرمربی محترم و سرپرست محترم پیام تبریک خود را ابلاغ و ارسال کردیم.

احمد مددی در بخش بعدی صحبت‌های خود عنوان کرد: انتقادات و صحبت‌های بازیکنان عزیز و کادر فنی محترم را با تمام وجود پذیرا هستم و مانند یک پدر وظیفه خود می‌دانم که حتی در زمان عصبانیت بازیکنان، شنونده صحبت‌های آن‌ها باشم. مطمئناً انتظار داریم که این صحبت‌ها با رعایت ادب و احترام همراه شود. گواه این ادعا جلسه در محل تمرین تیم بود که تلاش کردیم تا صحبت‌های درون خانوادگی را درون خانواده حفظ کنیم و نتیجه آن کسب یک برد شیرین در دیدار دربی بود.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: وظیفه من و همکارانم در کادر مدیریتی برطرف کردن مشکلات و انجام خواسته به حق بازیکنان است و اگر بدهی‌های انباشته باشگاه و سوءمدیریت‌های پیشین در مسیر ما قرار نمی‌گرفت، شاهد چنین مشکلاتی نبودیم، اما شاهد آن هستیم که مسببان وضع موجود این روز‌ها در قامت یک منتقد دلسوز ظاهر شده‌اند و به دنبال ماهیگیری از آب گل آلود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم استقلال روز گذشته در اعتراض به مشکلات مدیریتی و مالی تمرین نکردند و فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها هم به شدت علیه مدیران باشگاه موضعگیری کرد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: