April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۱۵۰
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
0
در پی تعطیلی ادارات تهران و البرز از فردا، سه شنبه ۲۹ تیر ماه که تا روز یکشنبه سوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت، سینماها و تئاترها هم تعطیل شدند.

سینما و تئاتر تا سوم مرداد تعطیل شدند

به گزارش پول نیوز، مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تعطیلی سینماها و تئاترها در این بازه زمانی به ایسنا گفت: دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا جنبه عمومی دارد و این گونه نیست که برای اصناف گوناگون به شکل مجزا صادر شود.

او ادامه داد: با توجه به تعطیلاتی که پیش رو داریم، فعالیت‌های فرهنگی و هنری هم شامل این قاعده می‌شوند و این بخش‌ها نیز همچون دیگر اصناف از تاریخ 28 تیر تا سوم مرداد ماه تعطیل خواهند بود چراکه دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برای تمام اصناف لازم الاجراست.

بعد از اعلام وضعیت قرمز تهران در دو هفته گذشته، سالن‌های دولتی تئاتر تعطیل شدند ولی سالن‌های خصوصی به فعالیت خود ادامه می‌دادند. در حال حاضر با اعلام تعطیلی سراسری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا که ادارات را هم شامل می‌شود، فعالیت سالن‌های خصوصی تئاتر و سینماها نیز تا روز سوم مرداد ماه متوقف خواهد بود.

برچسب ها: پول نیوز ، پول ، سینما ، تئاتر ، کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: