کد خبر: ۳۵۵۲۷۷
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
0
مجله فوربس فاش کرد که مکانهای تجاری متعلق به ترامپ به طور میانگین در سه سال اول ریاست جمهوری او حدود ۶۵۰ میلیارد دلار درآمد سالانه داشته اند.

میزان درآمد ترامپ در طول ریاست جمهوری

به گزارش پول نیوز،پایگاه هیل، بر اساس تحلیلی که مجله فوربس از یک سری اسناد به عمل آورده، مکانهای تجاری متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در طول دوره ریاست جمهوری او ۲.۴ میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند.

بر اساس تحلیل فوربس، مکانهای تجاری متعلق به ترامپ به طور میانگین در سه سال اول ریاست جمهوری او حدود ۶۵۰ میلیارد دلار درآمد سالانه داشته اند. با این حال در سال ۲۰۲۰ در میانه همه گیری کووید-۱۹، درآمد این شرکتهای تجاری ترامپ به تقریبا ۴۵۰ میلیون دلار کاهش یافت.

فوربس به بررسی اسناد ملکی، افشای اخلاقی امور مالی و بدهی و پرونده های اوراق بهادار به همراه اسناد دیگر پرداخته تا مشخص کند شرکتهای متعلق به این رئیس جمهور سابق آمریکا بین ژانویه ۲۰۱۷ تا دسامبر ۲۰۲۰ چقدر درآمد داشته اند.

بزرگترین بخش درآمدهای ترامپ از محل باشگاه ها و زمینهای گلفش کسب شده و آنها در طول چهار سال حضور او در کاخ سفید برایش حدود ۹۴۰ میلیون دلار درآمد داشته اند.

بر اساس این تحلیل، زمین گلف ترامپ در میامی موسوم به ترامپ نشنال دورال عامل حدود ۲۷۰ میلیون دلار از این درآمدها بوده است. همچنین باشگاه مارالاگوی ترامپ در پالم بیچ فلوریدا نیز تقریبا ۹۰ میلیون دلار در آمد داشته و باشگاه گلف ترامپ در بدمینستر نیوجرسی نیز حدود ۶۰ میلیون دلار در آمد داشته است.

به نوشته فوربس این درآمدها کاملا برای ترامپ سود ایجاد نکرده اند و مکانهای تفریحی و باشگاه های گلف او در زمانهای خوب حاشیه سود ۲۰ درصدی داشته اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: