April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۴۴۶
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
0
مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از فردا (جمعه) تا یکشنبه به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از هرمزگان، فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق بوشهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

رگبار و رعد و برق در جنوب کشور

 

به گزارش پول نیوز، روز جمعه در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر، بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق انتظار می‌رود.

شنبه و یکشنبه در گیلان و برخی منطقه مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل، شنبه و یکشنبه در سمنان، شمال شرق و شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور و دوشنبه در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از جمعه تا یکشنبه دما بین چهار تا هشت درجه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش می‌یابد.

در چهار روز آینده در دریای عمان به‌ویژه مناطق شرقی دریا و از اواخر وقت جمعه تا یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: