April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۶۰۸
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
0
بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک توکیو در ورزشگاه ملی ژاپن رسما این بازی ها پس از یک سال تعویق به خاطر ویروس کرونا استارت خورد. کاروان ایران که دیروز دو نماینده در رشته های قایقرانی و تیروکمان داشت، از روز شنبه خیلی جدی تر وارد مسابقات شد.

به گزارش پول نیوز، امروز از اولین ساعات بامداد به وقت تهران ورزشکاران ایرانی در 7 رشته به مصاف رقبای خود رفتند و یا خواهند رفت؛ تنیس روی میز، والیبال، تکواندو، شمشیربازی، تیراندازی، دوچرخه سواری و بوکس.


در برخی از رشته ها مسابقات در مراحل مقدماتی پیگیری می شود و مدالی توزیع نخواهد شد، اما به نظر می رسد در سه رشته که ایران امید به مدال دارد، در همین اولین روز مسابقات می توانیم امید به کسب مدال هم داشته باشیم.

با موربیت دیگه خیالت از معاملات ارز دیجیتال راحته!

با موربیت دیگه خیالت از معاملات ارز دیجیتال راحته!

تکواندو:


9:32: آرمین هادی پور نماینده تکواندوی ایران در وزن 58- کیلوگرم در رقابتی نزدیک برابر جفرسون اوچا از کلمبیا با نتیجه 22 بر 19 به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد. هادی‌ پور در دور بعدی برابر حریف آرژانتینی مبارزه می‌کند.

 

 

شمشیربازی:

 

8:55: محمد رهبری، سومین نماینده شمشیربازی ایران برابر اپیتی از فرانسه، نفر شش رنکینگ جهان قرار گرفت و توانست با برتری 15 بر 13 به دور یک هشتم نهایی راه پیدا کند. او در دور بعدی لوئیجی سامل از ایتالیا را پیش رو خواهد داشت.

 

 

8:30: مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران در دور نخست با نتیجه 15 بر 10 برابر گوردون از کانادا پیروز شد و به دور یک هشتم نهایی صعود کرد. او در این مرحله باید برابر ژیلاگی از مجارستان  قهرمان دو دوره المپیک قرار بگیرد.

 


8:10: علی پاکدامن، ملی پوش شمشیربازی ایران در اولین رقابت خود با نتیجه 15 بر 12 برابر آندراس زاتماری پیروز شد و به دور یک هشتم صعود کرد. شمشیرباز مجارستانی سابقه قهرمانی سال 2018 جهان را داشت و از شانس های مدال طلای این دوره محسوب می‌شد.

 

 

تیراندازی:

 

9:50: جواد فروغی در مرحله مقدماتی ماده ۱۰ متر تپانچه با امتیاز ۵۸۰.۲۵ در رده پنجم ایستاد و به فینال راه یافت. در این ماده ۴۸ ورزشکار در خط آتش ایستادند و 8 نفر برتر توانستند جواز حضور در فینال را کسب کنند. فروغی باید در مرحله فینال این ماده در کنار رقبایی از کشورهای اوکراین، هند، چین، کره جنوبی، آلمان مسابقه می دهد.

 

 

7:55: یانگ گیان نماینده کشور چین در بخش تفنگ بادی ۱۰ متر صاحب اولین طلای المپیک توکیو شد.

7:40: الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران بعد از عدم راهیابی شاگردان به فینال تفنگ بادی 10 متر گفت: ملی‌پوشان ما ۳-٤ امتیاز  زیر رکورد خود کار کردند که این مسئله طبیعی است. تعداد شرکت کنندگان هم بالا بود و ۵۰ نفر همزمان با هم به رقابت پرداختند و فکر نمی‌کنم در هیچ رشته ای چنین چیزی را شاهد باشیم.

5:30: آرمینا صادقیان و فاطمه کرم‌زاده دو ملی‌پوش تیراندازی ایران در مرحله مقدماتی تفنگ بادی ۱۰ متر در خط آتش قرار گرفتند. در این ماده ۵۶ تیرانداز حضور داشتند که فاطمه کرم‌زاده با ثبت امتیاز ۶۲۴.۹ در رده  ۲۳ قرار گرفت. آرمینا صادقیان جوانترین عضو کاروان ایران نیز با ۶۲۲.۶ امتیاز در رده ۳۰ ایستاد.

 

 

دوچرخه سواری:

 

٧:٠٠: سعید صفرزاده، نماینده دوچرخه‌سواری ایران در بخش جاده رقابت خود را با رکابزنان کشورهای دیگر آغاز کرد. این رقابت چند ساعتی به طول خواهد انجامید و باید دید صفرزاده در این رقابت نفس‌گیر در نهایت به عنوان چندمین نفر از خط پایان عبور خواهد کرد.

 

سعید صفرزاده، نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک توکیو 2020

 

بوکس:


4:47: براساس وزن کشی انجام شده برای رقابت‌های بوکس، دانیال شه‌بخش نماینده وزن ٥٧ کیلوگرم ایران از ساعت ۱۳:۱۸ در اولین دیدار خود به مصاف محمد هاموت از مراکش می‌رود. شه بخش در صورت پیروزی در این رقابت در مرحله یک شانزدهم به مصاف آلوارز از کوبا خواهد رفت.

 

 

دانیال شه‌بخش نماینده وزن ٥٧ کیلوگرم در بوکس المپیک

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: