April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۶۵۸
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
0
سرپرست اداره کل گمرک خرمشهر اعلام کرد: امکان دریافت مرخصی خودروهای اروند برای دوبار در سال و در مجموعا دو ماه فراهم شد.
خبر مهم برای مالکان این خودروها
 
به گزارش پول نیوز، حسن غیبی سرپرست اداره کل گمرک خرمشهر با اعلام این خبر افزود: پیرو درخواست و پیگیری مکرر مالکان خودرو‌های اروندی با حجم بالای ۲هزار و ۵۰۰ سی سی از ستاد نظارت گمرکات استان خوزستان و گمرک خرمشهر مرخصی این خودرو‌ها از محدوده منطقه آزاد اروند امکان پذیر شد. پیشتر خروج خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی دارای پلاک اروند از محدوده قانونی منطقه آزاد اروند ممنوع بوده است. براساس داده‌های اعلام شده حدود ۴۳ هزار خودروی پلاک اروندی در سطح استان خوزستان تردد می‌کنند.
به گفته سرپرست اداره کل گمرک خرمشهر، امکان دریافت مرخصی خودرو‌های اروندی در سال مجموعا ۲ ماه است که شرایط استفاده از آن در ۲ نوبت یک ماهه خواهد بود.

دریافت کنندگان مرخصی می‌توانند با مراجعه به سایت tkgkh.ir و بدون نیاز به حضور فیزیکی تشریفات گمرکی را به عمل آورند و تنها در آخرین مرحله برای اخذ پته عبور الکترونیکی و به منظور نصب پلاک گذر موقت به گمرک خرمشهر و پلیس راهور مراجعه کرده و مجموع عملیات فوق صرفا در یک روز و در یک مکان امکان پذیر است.

منبع: اقتصاد نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: