April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۰۵۸
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
0
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: در بازار داخلی هم امروز نرخ دلار با افزایش روبرو بود که این قیمت سکه و طلا را مجددا افزایش داد.

قیمت دلار و طلا در بازار آزاد در ۶ مرداد

به گزارش پول نیوز، محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا، در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت:در بازار امروز بهای جهانی هر اونس طلا با اندکی نوسانی که داشت در محدوده یک هزار و ۷۹۹ دلار ثابت ماند. قیمت هر اونس نقره هم با کاهش به ۲۴ دلار و ۸۸ سنت رسید. در بازار داخلی هم امروز نرخ دلار با افزایش روبرو بود که این قیمت سکه و طلا را مجددا افزایش داد.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۵ میلیون و ۸۵۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۹۳ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۲۱۴ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور گفت: حباب سکه با افزایش به ۵۰۰ هزار تومان رسید. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: