مدیرعامل بیمه دانا در گفتگو با پول نیوز مطرح کرد:
کد خبر: ۳۵۶۲۳۶
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
0
کاردگر گفت: در تمام دنیا تکنولوژی پیشرفت کرده است و روزی صنعت بیمه هم نیازمند این تغییرات بود که با پیشرفت آن بتواند در مسیر رشد و توسعه قدم بردارد
پیشرفت تکنولوژی، بازوی کمکی اقتصاد کشور
به گزارش پول نیوز، بیمه مرکزی ۲۸ اردیبهشت ماه سال گذشته در بخشنامه ای، تمامی شرکت‌های بیمه‌ای را موظف کرد تا به منظور تسهیل دسترسی بیمه‌گزاران بیمه شخص ثالث به اطلاعات بیمه‌نامه‌های خود و ارائه خدمات بیمه‌ای به آن‌ها بدون نیاز به ارائه نسخه فیزیکی بیمه‌نامه، از ابتدای خرداد ماه سال جاری اقدامات لازم را انجام دهند.

بسیاری از کارشناسان، حذف فیزیکی بیمه‌نامه شخص ثالث را اتفاقی می‌دانند که دیر یا زود باید اتفاق می‌افتاد اما در طرف مقابل برخی نیز نگران کار و کاسبی نمایندگان بیمه هستند که غالب آنها امروز صرفا مبادرت به صدور بیمه شخص ثالث می‌کنند و منبع درآمد دیگری غیر از این ندارند.

در همین رابطه ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه دانا در گفتگو با پول نیوز گفت: حذف بیمه نامه کاغذی در کشور مشکلی‌ برای هیچ بیمه گذاران در کشور ایجاد نکرده است هرچند که بیمه مرکزی از قبل به فکر آسودگی بیمه گذاران بوده است که این طرح پس از چند سال به سمت عملی شدن قدم برداشته است.

وی افزود: در تمام دنیا تکنولوژی پیشرفت کرده است و روزی صنعت بیمه هم نیازمند این تغییرات بود که با پیشرفت آن بتواند در مسیر رشد و توسعه قدم بردارد و بتواند بیمه نامه کاغذی و خرید آن به صورت کاغذی را حذف کند.

مدیرعامل بیمه دانا ابراز کرد: حذف کاغد در هر صنعتی موجب پیشرفت آن صنعت و اقتصاد آن کشور می شود که با حذف فیزیکی بثیمه نامه مردم می توانند با تکنولوطی های نوین آشنا شوند و وقت خود خود را برای خرید بیمه نامه در نمایندگی های شرکت های بیمه تلف نکنند که این کار موجب سهولت خدمات رسانی و جلوگیری از مصرف کاغذ در کشور می شود.

کاردگر عنوان کرد: از آنجایی که خرید بیمه نامه شخص ثالث در کشور اجباری است و همه ی مردم موظف به خرید این نوع بیمه نامه هستند پس حذف حذف فیزیکی این نوع بیمه نامه کمکی به افزایش ضریب نفوذ بیمه نمی کند یعنی تغییری در افزایش و یا کاهش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایجاد نمی کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در کشور ما نمایندگان شرکت های بیمه بازوی کمک به آن شرکت بیمه و اقتصاد کشور هستند، که اگر این نمایندگان حذف شوند، شرکت های بیمه ضعیف و در آخر از رقابت میان نمایندگان شرکت های دیگر حذف می شوند.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: