April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۳۹۶
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
0
با برگزاری مجمع عمومی عادی بیمه سرمد، این شرکت 120 ریال سود برای هر سهم توزیع کرد.

چرا سود هر سهم بیمه سرمد 120 ریال شد؟

 

به گزارش پول نیوز، در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام سرمد، این شرکت به ازای هر سهم 120 ریال سود توزیع کرد، در حالی‌که این شرکت در سال گذشته، 193 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده است.

بر اساس صورت‌های مالی برای سال منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ بیمه سرمد 1929 میلیارد ریال سود شناسایی کرده که EPS آن به میزان 785 ریال تایین شد که با تصویب اکثریت سهامداران حاضر در مجمع DPS هر سهم 120 تعیین و مقرر شد مابقی سود، برای افزایش سرمایه‌ای که سرمد در سال جاری درپیش دارد لحاظ گردد. افزایش سرمایه‌ای که با توجه به حضور سرمد در بازار اتکایی کشور ضروری به نظر می‌رسد.

هم‌چنین در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام سرمد، موسسه فاطر به عنوان بازرس قانونی و حسابرس اصلی و ارقا‌م نگر آریا به عنوان بازرس علی‌البدل شرکت و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شدند.

بر اساس اعلام هیات مدیره بیمه سرمد در این جلسه، سود مشارکت در منافع بیمه‌های عمر سرمد نیز در سال گذشته، 30.5 درصد بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: