April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۵۰۷
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
0
کشتی باری ایرانی در نزدیکی روسیه غرق شد.
غرق شدن کشتی ایرانی در روسیه
 
به گزارش پول نیوز یک کشتی باری ایرانی در نزدیکی بندر آستراخان روسیه به گل نشست. سازمان فدرال کشتیرانی دریایی و رودخانه‌ای روسیه از به گل نشستن کشتی باری ایرانی «پایا» که عازم بندر آستراخان بود در کانال ولگا-کاسپییسک در ۱۵۵ کیلومتری مقصد خود خبر داد و گفته شد که در این اتفاق کشتی شکاف برنداشته و سوخت از آن نشت نمی‌گند.

این حادثه هیچ گونه تاثیری بر تردد کشتی‌ها در کانال ولگا ندارد و کشتی‌ها در این مسیر آبی همچنان رفت و آمد خود ادامه می‌دهند.

رسانه روسی همچنین خاطرنشان کرد که کشتی پایا متعلق به شرکت کشتیرانی مازندران است و از بندر امیرآباد حرکت کرده بود این کشتی در هنگام به گل نشستن حامل بار نبود و هیچ یک از ۱۲ خدمه کشتی آسیب ندیده و مساله در رابطه با تامین مواد غذایی ندارند.

سازمان فدرال کشتیرانی دریایی و رودخانه‌ای روسیه در ادامه همچنین تاکید کرده است که در زمان حاضر شرکت مالک کشتی در حال سازماندهی اقدامات برای خارج سازی کشتی پایا از گل است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: