کد خبر: ۳۵۶۸۹۸
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
0
امام جمعه موقت دزفول گفت: امروز قیمت هر پاکت سیمان بیش از ۱۰۰ هزار تومان شده در حالی که در کارخانه ارزان‌تر است و حکایت از فساد در چرخه تولید تا مصرف دارد.
قیمت سیمان داد امام جمعه دزفول را هم در آورد
 

به گزارش پول نیوز حجت‌الاسلام حسین عبدالهی امام جمعه موقت دزفول در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) گفت: اکنون قیمت هر پاکت سیمان در کشور تا بالای ۱۰۰ هزار تومان رسیده در حالی که قیمت کالا‌ها در کارخانه بسیار کمتر است؛ از چرخه تولید تا مصرف فساد شکل گرفته و رشد یافته که باید از این فساد‌ها پیشگیری شود.

او یکی دیگر از عناصر دولت مردمی را مبارزه با فساد بیان کرد و افزود: مبارزه با فساد مقابله پیشگیرانه در زمینه فساد مانند فرار مالیاتی، انحصار بی دلیل در امتیاز دهی و سوداگری ناسالم است.

حجت‌الاسلام عبدالهی در ادامه سخنانش با انتقاد از کاهلی برخی مسئولان بیان کرد: مسوولی که در شرایط کرونا جانش در خطر است و دوشادوش مردمحضور پیدا می‌کند با مسوولی که در شرایط کرونا نه همدرد مردم و نه همدوش کادر پزشکی بود متفاوت است؛ مسوولی که کار جهادی خود را رها نکرده و در سختی‌های روزگار شریک رنج مردم است با مسوولی که با ویدیو کنفرانس پروژه‌ها را افتتاح می‌کند تفاوت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: