April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۹۷۸
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
0
سامانه طرح اقدام ملی مسکن و همچنین دریافت تسهیلات ودیعه مسکن که یک ماه قبل از دسترس خارج شده بود، بار دیگر در دسترس کاربران قرار گرفت.

سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن فعال شد

 

به گزارش پول نیوزوب سایت سامانه طرح اقدام ملی مسکن و همچنین ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که ۱۹ تیرماه به دلایلی از دسترس خارج شده بود، بار دیگر به آدرس tem.erud.ir در دسترس کاربران قرار گرفت.

متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه مسکن با مراجعه به این سامانه می‌توانند نام نویسی کرده و در صورت احراز شرایط مندرج در آئین نامه این تسهیلات که به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا رسیده، برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

سقف تسهیلات ودیعه مسکن بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در تهران ۷۰، کلانشهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه ۴۰ و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است.

بازپرداخت ا تسهیلات برای همه متقاضیان، ۱۳ درصد خواهد بود.

طبق تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، ایتسهیلات برای تهرانی‌ها ۵ ساله و برای سایر شهروندان ۳ ساله است؛ نرخ سود این۱۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای این مصوبه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان فرصت دارند تا پایان شهریور ماه درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: