کد خبر: ۳۵۷۰۱۶
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
0
علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، همزمان با روزخبرنگار از مدیریت و همکاران روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی تقدیر کرد.

تقدیر مدیرعامل بیمه رازی از مدیریت و همکاران روابط عمومی

 

به گزارش پول نیوز، جباری در این نشست دوستانه ، از اقدامات و فعالیت‌ ها ، تحرک ، پویایی و نشاط مشهود در این واحد قدردانی و روابط عمومی را یکی از سه رکن مهم هر سازمان عنوان و تاکید کرد : «خدمات»، «سرمایه انسانی» و «اطلاع رسانی» سه مولفه اصلی فعالیت بیمه رازی در راستای بهبود ارتباط مشتری با شرکت است و «روابط عمومی» تاثیرگذارترین ضلع این مثلث است.


وی با تاکید بر جایگاه ویژه و پر اهمیت روابط عمومی در صنعت بیمه کشور افزود : برنامه ریزی درست ، تلاش هدفمند ، انگیزه ، خلاقیت و وفاداری و تعهد سازمانی است که سبب می‌شود یک سازمان به اهداف و راهبردهای خود دست یافته و موفق شود و یا یک حوزه ای از سازمان به جهت این عناصر اثربخشی خود را در زنجیره ارزش نشان دهد. وی تاکید کرد : این مولفه های مهم امروز در مدیریت روابط عمومی به وضوح مشهود است .

مدیرعامل بیمه رازی بیان دستاوردهای شرکت در رسانه ها ، افزایش تعامل سازمانی و فرهنگ سازی چرخش های استراتژیک را از مهمترین وظایف روابط عمومی بیمه رازی خواند و از نوآوریها و ابتکارات این مدیریت قدردانی کرد.

گفتنی است ؛دریافت جایزه روابط عمومی برتر صنعت بیمه از بیمه مرکزی ، تقدیر دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ، افزایش ۱۷۰۰ درصدی انعکاس اخبار رازی در رسانه ها ، انتشار ۵۰ شماره روزنامه ، روزنامه گویا و ماهنامه رازی ، راه اندازی شماره ۴ رقمی ۸۲۸۷ مرکز ارتباط شبانه روزی بیمه رازی، راه اندازی استودیو خبر و تلوزیون رازی ، افزایش ۱۰۰۰ درصدی بازدید مخاطبین از صفحات مجازی شرکت و ارتقای فضای مجازی شرکت به عنوان پرمخاطب ترین اینستاگرام و تلگرام در صنعت بیمه ، برگزاری ۱۰ نشست زنده سه شنبه های پاسخگویی به صورت آنلاین در بیان سیاستهای شرکت و پاسخ به سوالات شبکه فروش ، طراحی و اهدای تندیس پاسخگویی به مدیران پاسخگوی شرکت ، تولید بیش از ۱۵۰ کلیپ و محتوای ویدئویی و بیش از ۲۰۰ محتوای گرافیکی در مدت ۵ ماه ، برگزاری بیست برنامه زنده جشن شبهای رمضان با هدف معرفی مدیران شرکت و اهدای سکه طلا و چوب گلف به قید قرعه به نمایندگان در این برنامه، تولید ۵ عنوان کاتالوگ معرفی شرکت ، برگزاری چالش اینستاگرامی هر نماینده رازی یک صفحه اینستاگرام در جهت افزایش حضور بیمه رازی در فضای مجازی ، حمایت از تابلوهای بیلبورد تبلیغاتی نمایندگان در استانها با عنوان «نماینده های بیمه رازی بیشمارند» و طراحی طرح بیمه ای اصحاب رسانه و هنرمندان از جمله ۲۰ اقدام مهم و استراتژیک روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در ۶ ماهه اخیر می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: