April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۷۰۷۱
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
0
محمد حسین قدیری ابیانه در خصوص بررسی پیشنهاد دکتر عبدالملکی به عنوان وزیر کار، تعاون و رففاه اجتماعی توضیحاتی را ارائه دادند.
عبدالملکی به هیچ عنوان با شریعتمداری قابل مقایسه نیست
به گزارش پول نیوز، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در خصوص انتخاب حجت الله عبدالملکی، به عنوان وزیر کار عنوان داشت: وزیر پیشنهادی کار آقای رئیسی را با وزیر پیشنهادی کار آقای روحانی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. در وزارت صنایع وقتی آقای شریعتمداری مسئولیت وزارت را برعهده داشتند فساد‌های خیلی بزرگی شکل گرفت از جمله ورود غیر قانونی ده‌ها هزار ماشین لوکس به کشور..

سفیر اسبق ایران در استرالیا ادامه داد، زمانی که آقای شریعتمداری به عنوان سکان دار وزارت کار معرفی شدند باز هم فساد‌های متعددی شکل گرفت از جمله اخذ وام‌های بیش از ۱۰۰ میلیاردی داماد ایشان از بانک‌ها که تا الان اعلام نشده است که با چه نرخی این تسهیلات توسط بانک‌ها پرداخت شده است که قطعا نرخ بسیار پایینی را دارد.

وی اظهار داشت: همچنین خیلی از افرادی که در شستا منصوب شدند افراد جناحی و با کمترین کارایی بودند. از جمله افرادی که در ستاد‌های تبلیغاتی آقای روحانی مشغول به کار بودند.

قدیری ابیانه در مورد معرفی آقای عبدالملکی به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس گفت: آقای عبدالملکی که قبلا در کمیته امداد حضور داشتندد از افراد کارآفرین هستند و سعی کردند که کمیته امداد را به سمت ایجاد اشتغال سوق دهند؛ که در این زمینه مهارت هم دارند که به هیچ عنوان قابل قیاس با آقای شریعتمداری نیست.

شریعتمداری به دنبال پست و مقام برای افراد جناحی بود در حالی که آقای عبدالملکی به دنبال ایجاد اشتغال برای افراد محروم جامعه هستند. دکتر عبدالملکی با قشر ضعیف جامعه به صورت مستقیم در ارتباط بودند؛ که باعث می‌شود زیر مجموعه‌های دولت را هم به سمت ایجاد اشتغال سوق دهند. به نظر بنده آقای رئیسی انتخاب خوبی را برای تصدی پست وزارت کار داشته است.

دکتر عبدالمکی باید فساد‌ستیزی را در شرکت‌های شستا انجام دهد و افرادی که به صورت جناحی و سیاسی در مسئولیت‌هایی در این شرکت‌ها منصوب شده اند برکنار کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: