کد خبر: ۳۵۷۰۹۴
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
0
سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از راه اندازی باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همزمان با روز خبرنگار خبر داد.
راه اندازی باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
 
به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مرتضی شیخ زاده ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار و قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه، گفت: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با هدف کسب اخبار و اطلاعات بیشتر از وقایع و رویداد‌های موجود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دستیابی به راهکار‌هایی برای رفع موانع و دغدغه‌های شهروندان و ساکنین این مناطق نسبت به راه اندازی باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اقدام کرد.

شیخ زاده افزود: شهروندان و خبرنگاران ساکن در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می‌توانند با عضویت در این باشگاه و ارسال اخبار، تصاویر و فیلم‌های خود، دبیرخانه شورایعالی را از واقعیت‌ها و رویداد‌های مهم بومی و همچنین شناخت فرصت‌ها و تهدید‌های موجود مطلع کنند.

وی ادامه داد: هیچ محدودیتی برای ثبت نام در باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود ندارد و علاوه بر خبرنگاران حرفه‌ای ساکن در مناطق آزاد، شهروندان علاقمند به حوزه خبر نیز می‌توانند در این باشگاه خبری عضو شوند؛ و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مورد چگونگی ثبت نام و عضویت در باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: کافی است که علاقمندان در مناطق آزاد کیش، قشم، چابهار، ماکو، اروند، ارس، انزلی و شهر فرودگاهی امام برای عضویت در باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به وب سایت این باشگاه به آدرس Fjc.freena.ir مراجعه و نسبت به تکمیل مشخصات و بارگذاری مدارک شناسایی خود جهت عضویت در این باشگاه اقدام کنند.

شیخ زاده ادامه داد: پس از تایید، حساب کاربری افراد جهت بارگذاری اخبار، تصاویر و فیلم فعال خواهد شد و این امکان برای کاربران فراهم می‌شود که نسبت به ارسال سوژه‌های خبری و تصویری خود اقدام نمایند تا پس از بررسی و تایید، در اولویت انتشار و پیگیری قرار گیرد.

وی به دیگر اهداف شکل گیری این باشگاه خبری اشاره کرد و گفت: قطعا ساکنین و بومیان نگاه متفاوتی به وقایع و رویداد‌های مناطق دارند و راه اندازی این باشگاه خبری فرصت مغتنمی را در اختیار ما می‌گذارد که با نگاه بکر و غیرکلیشه ای، به بخشی از خواسته‌های مردمی و موضوعات مورد نیاز آن‌ها دست پیدا کنیم.

سخنگوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ادامه داد: اغلب مشاهده شده است که شهروندان به صورت تصادفی و بدون برنامه ریزی قبلی، در معرض اتفاقات و حوادث خبری مهم در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی قرار می‌گیرند و تمایل دارند که با انتشار و بازتاب دادن آن رویداد، مدیران و مسئولان مربوطه را در جریان ماوقع بگذارند.

شیخ زاده اظهار داشت: ما در عصر ارتباطات و در شرایطی واقع شده ایم که اکثریت افراد جامعه به ابزار‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند، بنابراین فضای کشور برای مشارکت مردم در انتقال اخبار در قالب تصویر و فیلم، به قدر وسیعی باز شده به طوری که شهروندان، نقش خبرنگاران را ایفا می‌کنند، به ویژه در مکان‌هایی که خبرنگاران حرفه‌ای به سرعت و به سادگی امکان رسیدن به آنجا را ندارند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، ایجاد یک باشگاه خبری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برای شنیده شدن صدای مردم احساس کردیم تا مشاهدات عینی و میدانی مردم که در بطن ماجرا و رخداد‌ها هستند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست ما برسد.

سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به ما کمک می‌کند که اطلاعات منحصر به فردی را در مناطق آزاد همراه با نگرش‌های مردمی و توصیف متفاوت آن‌ها از جریانات مختلف بدست آوریم و در راستای تبدیل تهدید‌ها به فرصت و رفع چالش‌های موجود گام برداریم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: