April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۷۱۱۸
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
0
سخنگوی صنعت برق گفت: در صورتی که هموطنان در ساعات بین 12 تا 18 که اوج بار روزانه است و 20 تا 23 که پیک شبانه است، مصرف خود را با خاموش کردن روشنایی‌های اضافی و تنظیم دما روی 25 درجه کاهش دهند، امکان تامین برق برای همه هموطنان فراهم خواهد شد.

رفع خاموشی ها با کاهش مصرف در ساعات بین ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳

 

به گزارش پول نیوز، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در پی بروز افزایش شدید مصرف برق و بروز خاموشی برق گفت: پیرو اطلاعیه و هشدار‌های قبلی، با توجه به افزایش دما، در هفته جاری شاهد افزایش مصرف برق قابل توجهی هستیم.

سخنگوی صنعت برق افزود: روز دوشنبه نیاز مصرف برق به 65 هزار و 700 مگاوات رسید و با توجه به این که محدودیت‌هایی که در تولید برق نیروگاه‌های برق آبی داشتیم، امکان جایگزینی و تامین برق مورد نیاز توسط نیروگاه‌های حرارتی وجود نداشت.

وی افزود: اگرچه صنایع عمده و بزرگ، همکاری خوبی با صنعت برق داشتند، اما لازم است که سایر هموطنان در بخش‌های خانگی و تجاری نیز به منظور جلوگیری از قطعی برق، با صنعت برق همکاری داشته باشند.

رجبی گفت: در صورتی که هموطنان در ساعات بین 12 تا 18 که اوج بار روزانه است و 20 تا 23 که پیک شبانه است، مصرف خود را با خاموش کردن روشنایی‌های اضافی و تنظیم دما روی 25 درجه کاهش دهند، امکان تامین برق برای همه هموطنان فراهم خواهد شد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: