بر اساس نظر سنجی مردمی«جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان»:
کد خبر: ۳۵۷۱۴۴
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
0
بیمه ایران در هشتمین«جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان» به عنوان محبوب ترین برند ایرانی در گروه بیمه حائز رتبه نخست و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.

بیمه ایران «برند محبوب ایرانیان‏» شد

 

به گزارش پول نیوز، این جشنواره با حضور برند های مختلف ایرانی و بر اساس نظر سنجی و آرای هموطنان برگزار شد و شرکت سهامی بیمه ایران در گروه بیمه و در رشته های " بیمه بدنه" ، " بیمه ‏شخص ثالث " و" بیمه عمر و سرمایه گذاری" برای چندمین سال متوالی حائز رتبه اول و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.

جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه قدردانی از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد.

بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب نماید.

گفتنی است، شرکت سهامی بیمه ایران در همه ادوار قبلی این جشنواره در گروه خدمات بیمه ای رتبه اول را کسب کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: