کد خبر: ۳۵۷۱۶۶
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
0
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: سیاست اصولی بیمه سلامت صیانت از منابع با ارایه خدمات اثربخش به بیمه شدگان است.

صیانت از منابع با ارایه خدمات اثربخش به بیمه شدگان است

 

به گزارش پول نیوز، مهدی رضایی دراجلاس مجازی مدیران سازمان بیمه سلامت که با حضور مدیرعامل برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از سیاست های اصلی سازمان بیمه سلامت پیاده سازی طرح نسخه نویسی الکترونیکی است گفت: سیر تحولی نسخه الکترونیکی از خدمات آفلاین بستری شروع و با خدمات آنلاین سرپایی ادامه پیدا کرد، چون پیشرفت ها قابل قبول بود با تلاش مدیران دو گام دیگریعنی خدمات سطح یک و توسعه خدمات الکترونیک بستری نیز به آن اضافه می شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، با بیان اینکه درحوزه منابع موظف هستیم بین اعتبارات و مصارف تعادل ایجاد کنیم افزود: خوشبختانه در یکسال اخیر سازمان بیمه سلامت مفتخراست که نه تنها این اصل مهم را رعایت کرده است، بلکه براساس گزارش ها بخشی از انباشت بدهی های سال گذشته را نیز تسویه کند؛ لذا امیدوارهستیم که این روند درادامه فعالیت های مدیریتی این دوره ادامه پیدا کند.

وی با تاکید براینکه بیش از 95 درصد اعتبارات ابلاغی بیمه سلامت در حوزه درمان هزینه می شود اظهارداشت: تلاش می کنیم که تعادل در منابع و مصارف با توجه به ارایه خدمات اثربخش حفظ شود، البته باید اذعان کرد که بیمه در چند ماه اخیر با توجه به افزایش شیوع کرونا سیاست انتظار و سپس تصمیم گیری را در نظرگرفت، لذا با رصد هزینه ها به این نتیجه رسیدیم که در 6 ماهه اول سال اسناد را در مراکز دولتی تحویل گرفته و سپس برای نیمه دوم سال در صورت نیاز برای تجدید نظر برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

رضایی با بیان اینکه سقف اعتبارات در سازمان محدود و مشخص است گفت: نمی توان بدون درنظرگرفتن اعتبارات خرید خدمت کرد، لذا طبق قانون بودجه باید به رعایت سقف درخرید خدمات درمانی با تعرفه بخش خصوصی در دو صندوق روستایی و همگانی از بخش خصوصی توجه کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: