April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۷۳۲۵
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
0
حسین مهری در حاشیه جلسه تقدیر از کارکنان این بانک که به مناسبت برگزاری مجمع عمومی سالیانه در موعد مقرر و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی برگزار شد اظهار داشت: این بانک تمامی ظرفیت خود برای افزایش بهره وری و بهبود صورت های مالی را به کار گرفت و به نتایج مطلوبی دست یافت.

این بانك تمامی ظرفیت خود برای افزایش بهره وری به كار گرفت است

 

به گزارش پول نیوز، در پی برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و تایید صورت های مالی منتهی به 30 اسفند 1399 این بانک و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی، دکتر حسین مهری از عملکرد و تلاش تمامی کارکنان این بانک به خصوص بخش های ذیربط و دست اندرکار برگزاری مجمع و جشنواره یاد شده تقدیر و سپاسگزاری کرد.

حسین مهری در این جلسه که به مناسبت تقدیر از عملکرد مدیریتهای مالی، حسابداری و بازرسی، امروز نوزدهم مردادماه برگزار شد، از تشریک مساعی، انسجام و همکاری تمامی کارکنان در برگزاری مجمع عمومی سالیانه و دستیابی به رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی قدردانی کرد.

اظهار داشت: منشا نتایج مطلوب بدست آمده این است که در مجموعه بانک، شایستگان انتخاب شده اند و تعادل و تعامل مناسبی میان نیروهای با تجربه و نیروهای جوان و متخصص این بانک وجود دارد.

وی افزود: همچنین پشتیبانی و همکاری خوبی در این مسیر از سوی تک تک اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک صورت گرفت که با ایجاد یک فضای سازنده توانستند موفقیت و افتخار دیگری را نصیب بانک گردانند.

مهری بیان داشت: خرسندیم که همکاران ما در این بانک بنای یک نظام هدفمند و سیستم سازمان یافته را پی ریزی نمودند که حاصل آن برگزاری مجمع بانک به بهترین شکل ممکن و همچنین کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی بود که دستیابی به این افتخارات، توان مجموعه بانک را برای انجام وظیفه بهتر و پیشبرد مأموریت­ های محوله دوچندان می­ کند.

موحدنژاد عضو هیات مدیره بانک که در این نشست حضور داشت، گفت: عملیات تهیه صورت های مالی حسابرسی شده در زمان بندی مقرر انجام شد، تمامی اطلاعات به صورت شفاف ارایه گردید و به نتایج مثبت و قابل قبولی نیز رسیدیم و اولین بانک دولتی بودیم که مجمع خود را برگزار نمودیم و شاهد ارایه یک کار موفق تیمی و سیستماتیک از سوی همکاران حوزه های حسابداری و مالی بودیم که جای تشکر و قدردانی فراوان دارد.

این عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن اعلام داشت: هدفگذاری برای مدیریت منابع و تعهدات ارزی، تجهیز بهینه منابع، افزایش سهم درآمدهای کارمزدی و مولدسازی دارایی ها و افزایش وصول مطالبات از جمله برنامه ها برای ارتقای سودآوری و بهبود ترازها و صورتهای سود و زیان این بانک می باشد.

وی همچنین از بسته شدن حساب های بانک با سود مطلوب در پایان سال گذشته خبر داد و افزود: افزایش چابکی، توسعه بانکداری الکترونیک و حاکمیت شرکتی و ارایه خدمات نوین در افزایش سپرده ها و درآمد های کارمزدی بانک نقش اساسی دارد و با برنامه منسجمی که در این خصوص وجود دارد، چشم انداز روشنی برای ارتقای سودآوری در بانک صنعت و معدن قابل دستیابی است.

حسین عسکری عضو هیات مدیره این بانک عنوان داشت: همکاران مدیریتهای مالی و حسابداری گزارش وضعیت و ماحصل فعالیت تمامی بخش های بانک را منعکس می سازند و بسیار شایسته است که این انضباط و کار موفق تیمی سرلوحه کار همه همکاران قرار گیرد.

خورسندیان عضو دیگر هیات مدیره این بانک نیز ضمن قدردانی از تلاش همه کارکنان و دست اندر کاران تهیه صورتهای مالی بانک که مجمع بانک را به شکلی شفاف و بی حاشیه برگزار نمودند، خاطرنشان کرد: این موفقیت مرهون اعتماد به بدنه کارشناسی جوان و نخبه بانک است و امیدواریم این رویه در آینده نیز ادامه پیدا کند.

حیدری معاون مالی این بانک نیز از روند و ساز و کار تهیه صورتهای مالی بانک و برگزاری مجمع سخن گفت و ادامه داد: در این کار از قابلیت های سیستم بنکو و کوربانکینگ بانک استفاده مناسبی به عمل آمد و دفتر کل بانک به صورت سیستمی درآمد و باید توجه داشت که کارکنان بخشهای حسابداری و مالی در شرایط کرونا و محدودیت هایی که در این خصوص وجود داشت به انجام این کار مبادرت ورزیدند و در تاریخ چهاردهم فروردین ماه و بلافاصله پس از بسته شدن حسابهای سال مالی منتهی به اسفندماه سال گذشته این کار کلید خورد.

محمد امینی مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این بانک نیز یادآور شد: در جشنواره شهید رجایی بانک حایز دو رتبه برتر شد که حاصل ارایه و ارزیابی عملکرد بانک در 6 محور سازمانی و انعکاس مناسب آن در جشنواره مزبور بود.

در پایان این جلسه از زحمات همکاران بخش های حسابداری و مالی در راستای برگزاری مجمع این بانک و تلاش های مژگان ابراهیمی نژاد بازرس مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات بانک صنعت و معدن در جهت کسب مقام برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: