کد خبر: ۳۵۷۴۶۱
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
0
رفتار چین در بازار طلا جرقه صعود قیمت عنوان می‌شود، باشگاه پی اس جی اعلام کرد که توکن هواداری ارز دیجیتال پی اس جی روانه بازار شده است و هواداران می‌توانند آن را بخرند به نظر این تصمیم برای پرداخت مسی است؛ بنابراین ارز دیجیتالی وارد دنیای فوتبال شد.
دستمزد مسی با ارز دیجیتالی پرداخت می‌شود
به گزارش پول نیوز، معاملات آتی طلا روز پنجشنبه اندکی کاهش یافت و از صعود بیش از ۱ درصدی روز چهارشنبه کاسته شد. چینتان کارنانی، مدیر تحقیقات Insignia Consultants گفت: قیمت‌ها در کوتاه مدت "بستگی به قدرت اقتصاد ایالات متحده دارد. "

او گفت که چشم انداز اقتصاد آمریکا برای سه ماهه چهارم و سال آینده تعیین می‌کند که فدرال رزرو چه زمانی شروع به توقف سیاست‌های انبساطی می‌کند.

قیمت هر اونس طلای دسامبر (دی) ۱.۵۰ دلار یا حدود ۰.۱٪ کاهش یافت و به ۱۷۷۵۱.۸۰ دلار رسید.

به نظر می‌رسد طلا در صعود ناگهانی قرار دارد، زیرا در آگوست سال گذشته این فلز گرانبها به بالاترین رکورد ۲۰۵۰ دلار در هر اونس رسید، اما از آن تاریخ قیمت طلا نزولی بوده است.

جان لافورگ، رئیس استراتژی دارایی‌های واقعی ولز فارگو، گفت: طلا ۱۲ ماه شدیدی داشته است، حداقل به صورت نسبی. متوسط کالا‌ها (با استفاده از شاخص کالای بلومبرگ) از اوت سال ۲۰۲۰، ۳۴ درصد افزایش یافته است، در حالی که قیمت طلا ۱۲ درصد کاهش یافته است. آیا این ما را به وحشت انداخت؟

قیمت تولیدکننده بیشترین افزایش سالانه خود را در بیش از یک دهه در ۱۲ ماه تا ژوئیه نشان داد، دلار آمریکا در برابر سبدی از ارز‌ها روز پنجشنبه افزایش یافت، که نشان می‌دهد فشار‌های تورمی همچنان قوی است.

چرخه‌های صعودی کالایی به "رهبری چرخشی" معروف هستند، بدین معنا که روند صعودی در یک کالا را می‌توان با یک روند صعودی قوی‌تر در کالای دیگر در همان چرخه جایگزین کرد. لافورگ در گزارشی گفت دقیقاً این همان اتفاقی است که افتاده است. او نوشت: "قیمت طلا در نیمه اول سال ۲۰۲۰ یکی از بهترین دارایی‌ها بود. از آن زمان تا کنون نفس راحتی کشیده و رهبری کالا‌ها را نفت و مس بر عهده گرفته اند. "

او افزود: انتظار می‌رود طلا در دوره صعودی فعلی موقعیت رهبری خود را از سر بگیرد؛ و جرقه‌ای که باعث افزایش مجدد طلا شده به احتمال زیاد چین خواهد بود. لافورگ گفت و این در حال حاضر در حال روشن شدن است.

وی گفت: "خرید‌های چین در چند ماه گذشته بسیار جالب بوده است. اگر واردات طلای چین را از طریق هنگ کنگ پیگیری می‌کنیم به نتایج جالبی می‌رسیم، زیرا سرزمین اصلی چین به دلیل عدم انتشار اطلاعات به موقع طلا بدنام شده است. " لافورگ گفت: "طی سه ماه گذشته، واردات طلا از هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین از ۳۸ تن در ماه به ۱۵۴ تن افزایش یافته است. در حالی که ما در گذشته تعداد بیشتری را شاهد بودیم، این روند معکوس است که توجه ما را به خود جلب می‌کند. " به این اعداد یک معامله بزرگ هستند، زیرا نشان می‌دهد خرید طلا در چین برای اولین بار در یک دهه گذشته افزایش یافته است.

با این حال قیمت طلا در پایان روز کاری در محدوده ۱۷۵۰ دلار در نوسان بود در کنار قیمت طلا شاخص دلار که ارزش دلار آمریکا را در برابر سبدی از ۶ رقیب اندازه گیری می‌کند، ۰.۱ درصد بالاتر از ۹۳.۰۱۹ بود.

گزارش وزارت کار روز پنجشنبه نشان داد که قیمت تولیدکنندگان آمریکا در ماه ژوئیه (تیر و مرداد) بیش از حد انتظار افزایش یافته است و نشان می‌دهد تورم می‌تواند همچنان بالا باقی بماند، زیرا تقاضای شدید ناشی از بهبود به زنجیره‌های عرضه ادامه می‌دهد.

ارز‌های دیجیتالی در فوتبال
مسی در پاریس سالی ۴۱ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت به عبارت دیگر هفته‌ای ۵۶۳ هزار یورو و ثانیه‌ای ۰.۹۳ یورو دریافت می‌کند. اما به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال اختصاصی باشگاه پاری سن ژرمن نیز به پرداخت دستمزد او کمک خواهد کرد. در حقیقت باشگاه پی اس جی اعلام کرد که توکن هواداری ارز دیجیتال پی اس جی روانه بازار شده است و هواداران می‌توانند آن را بخرند.

پس از معامله به ارزش ۴۶هزار و ۷۰۰ دلار، بیت کوین دوباره به ۴۵هزار دلار بازگشت. ۴۷هزار دلار یک سطح کلیدی مقاومت برای بیت کوین است، زیرا نشان دهنده ۵۰ درصد از بالاترین فروردین تا پایین‌ترین ماه جولای (تیر) است.

شکست بیش از ۴۷هزار دلار می‌تواند در را برای ۵۰هزار دلار برای اولین بار از ۱۵ مه باز کند.

از نقطه ضعف، سطح حمایت روانی ۴۵هزار دلار تا قبل از شروع پایین‌ترین قیمت روز سه شنبه، ۴۴هزار و ۶۸۰ دلار، بسیار مناسب بوده است. همچنین بیت کوین در مجاورت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود نزدیک ۴۵هزار و ۱۶۰ دلار معامله می‌شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: