April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۷۴۷۹
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
0
اعضای انجمن سینماداران به احترام کادر درمان و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تصمیم به تعطیلی یک هفته‌ای سینما‌ها گرفتند.
سینماها یک هفته تعطیل می‌شوند
 

به گزارش پول نیوز انجمن سینماداران با انتشار اطلاعیه‌ای از تعطیلی یک هفته‌ای سینما‌ها به احترام ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) و تشدید شیوع کرونا خبر داد. در متن این اطلاعیه آمده است: «با تشدید موج پنجم کرونا در کشور و قرمز شدن تمامی شهرها، اعضای انجمن سینماداران به احترام کادر درمان که در این مدت متحمل فشار زیادی هستند و همچنین به احترام ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تصمیم به تعطیلی یک هفته‌ای سینما‌ها گرفتند.

بیشتر بخوانید:
فاجعه کرونا به روایت پرستاران مشهدی
بر همین اساس، سینما‌های کشور از شنبه ۲۳ مرداد تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد تعطیل بوده و فعالیت کلیه سینما‌های کشور از یکشنبه ۳۱ مردادماه ازسرگرفته خواهد شد.

براساس آمار جهانی نقش سینما در انتشار ویروس کرونا کمترین درصد است و سالن‌های سینما با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با نصف ظرفیت فعلی حداکثر با ۱۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند، اما با تشدید ویروس کرونا و بالا رفتن آمار فوتی‌ها، در راستای لزوم صیانت و حفظ جان مردم و حمایت از کادر درمان وهمچنین به احترام فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) درحالی که پس از مدت‌ها سینما‌ها با رشد فروش مواجه شدند، انجمن سینماداران تصمیم به تعطیلی یک هفته‌ای سالن‌ها به شکل داوطلبانه گرفت.»

در حال حاضر فیلم‌های «دینامیت»، «مدیترانه»، «هفته‌ای یک بار آدم باش»، «تکخال»، «خون شد»، «قصه عشق پدرم» و «خورشید» در سینما‌های کشور در حال اکران هستند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: