کد خبر: ۳۵۷۸۳۳
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
0
به پرداخت ملت طی چند سال فعالیت خود توانست جایگاه ویژه‌ای در میان بازار هدف بدست بیاورد.
درخشش به پرداخت ملت در جشنواره‌ها
به گزارش پول نیوز، گفتنی است که شرکت به‌پرداخت ملت در هفتمین جشنواره «برند محبوب» تندیس زرین این جشنواره را در بخش پایانه‌های فروشگاهی کسب کرد.

به پرداخت ملت چندی پیش درجشنواره برند‌های محبوب مصرف کنندگان سال ۱۴۰۰ توانست رتبه نخست را از آن خود کند. جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برند‌های محبوب مردم فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برند‌های خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برند‌های خوشنام و معتبر را فراهم آورد. بدیهی است برند‌های محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می‌نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می‌تواند در بازار کسب نماید. از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل دهی به جامعه هواداران برند‌های ایرانی می‌باشد تا با تعیین میزان توصیه گری برند‌های فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان فراهم آورد.

بنا به گفته رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان هر ساله این انجمن به معرفی برند‌های برتر از دیدگاه مصرف کنندگان می‌پردازد.

لازم به ذکر است که در این جشنواره ملی برند‌های محبوب مصرف کنندگان در قالب گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برند‌های محبوب مردم در سال ۱۴۰۰، با همراهی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان تنها تشکل رسمی حامی حقوق مصرف کننده در کشور برگزار می‌شود. این جشنواره در راستای اهتمام به اجرای مفاد فصل سوم قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب مجلس شورای اسلامی و به منظور ساماندهی به مشارکت‌های مردمی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار می‌گردد.


آشنایی با روش‌های نظر سنجی برند محبوب


برند‌های محبوب مردم، پس از انجام این نظرسنجی گسترده مردمی که از طریق روش‌های وب سایت نظرسنجی، ربات تلگرامی و اپلیکیشن برند محبوب در گروه‌های مختلف کالا و خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام خواهد شد، انتخاب می‌شوند که شرکت به پرداخت ملت دراین دوره از جشنواره که هشتمین همایش برند محبوب ۱۴۰۰ محسوب می‌شود، توسط آرای مردمی به عنوان برند منتخب و محبوب مشتریان و کاربران در حوزه پایانه‌های های فروشگاهی انتخاب شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: