April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۷۸۷۰
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک را به پزشکان و مدافعان سلامت خط مقدم مقابله با بیماری کرونا تبریک گفت:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش روز پزشک را تبریک گفت

به گزارش پول نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پیام تبریک جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامی داشت یکم شهریور روز پزشک آمده است:

با نام و یاد خدای مهربان

یکم شهریور سالروز ولادت دانشمند برجسته و طبیب حاذق و نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا روز پزشک نام گذاری شده و امسال این روز فرصت مغتنمی است برای قدردانی از پزشکانی که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا جامه خدمت بر تن کردند و خالصانه برای حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه تلاش می‌کنند.

امسال روز پزشک را در حالی گرامی می‌داریم که خانواده بزرگ و ارزشمند جامعه پزشکی و مدافعان سلامت با بحران بزرگ همه گیری ویروس جهش یافته دلتا مواجه هستند، این ایثار، از خود گذشتگی، صبوری و تلاش شبانه روزی در تسهیل و تسری درمان بیماران مبتلا به کرونا به عنوان پیام آوران سلامت نقش بسزایی در این زمینه ایفا می‌کنند.

اقدام مهم و مسئولانه پزشکان با هدف حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه در سطح کشور به ویژه جزیره کیش به تعبیری نشان از عملکرد بی نظیر و مفهومی از عشق به انسانیت، ایثار و شرافت حرفه‌ای است.

به خانواده‌های پزشکان و کادر درمان که در این روز‌های سخت و طاقت فرسا به دور از عزیزانشان پا به عرصه حساس و پر مسئولیت نهادند و با تمام توان در مسیر سلامت تلاش می‌کنند روز پزشک را به مدافعات سلامت تبریک گفته و امیدواریم با حمایت و تلاش همگانی، سلامت و زندگی دوباره با آرامش در جامعه جریان یابد.

تلاش مخلصانه‌ای که بی گمان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بزرگ خواهد داشت. ساکنان جزیره کیش نیز خاطره زحمات طلایه داران عرصه سلامت را برای همیشه در قلب خود حفظ کرده و قدردان آن‌ها خواهند بود.

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک از زحمات ارزنده فعالان عرصه پزشکی قدردانی می‌کنیم و توفیقات روز افزون شما را در تداوم خدمت به بیماران این مرز و بوم از خداوند متعال مسالت دارم.

جعفر آهنگران

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: