April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۷۹۴۵
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
0
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم ارزیابی ریسک همه فعالیت های بانک تاکید کرد و گفت: مدیریت ریسک، از مهمترین الزامات فعالیت بانکداری است و بانک ملی ایران به همین منظور، اداره کل مدیریت ریسک را با حداکثر ظرفیت موجود به کار گرفته است.

معارفه سرپرست اداره کل مدیریت ریسک بانک ملی

 

به گزارش پول نیوز، علی موسوی زاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کل مدیریت ریسک بانک با بیان این که دامنه فعالیت این اداره کل باید توسعه یابد،‌ افزود: همه فعالیت های داخلی و خارجی بانک باید پیش و در حین انجام تحت رصد کارشناسان مدیریت ریسک بوده و به بهترین شکل عملیاتی شوند.

وی بررسی ریسک منابع انسانی پیش از استخدام و نیز هنگام انتصابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و با تاکید بر این که وظایف بسیار سنگینی بر عهده اداره کل مدیریت ریسک است،‌ اظهار امیدواری کرد در دوره مدیریت جدید این اداره کل، اثربخشی فعالیت های این بخش بیش از پیش باشد.

در این جلسه که محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی نیز در آن حضور داشت، ضمن قدردانی از تلاش های فرید مهدوی، حکم انتصاب سعید رضائی به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت ریسک به او اعطا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: