April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۰۱۴
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
0
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به عموم کارکنان این شرکت تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

 

به گزارش پول نیوز، متن پیام کاردگر به شرح زیر است:

بسمه تعالي

"الکاد علی عیاله کالمجاهد فی سبیل الله"

کسی که در تأمین معاش خانواده بکوشد مجاهد در راه خداست(پیامبرص)

 

حمد و ثنا و شکر بی منتها بر پروردگاری که دلالت کرد ما را به شاهراه نجات و هدایت نمود به سوی آن چیزی که موجب علو درجات است.

سلام و تهنیت وافر به سرور آزادگان جهان حضرت حسین بن علی (ع) و ارواح طیبه شهدای والامقام و سپاس بیکران خداوند متعال را که توفیق به انجام رساندن مأموریت خطیر خدمت رسانی به مردم شریف را نصیبمان فرمود.

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمت گذاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

لذا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت خدمت‌گذار، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و بیمه گذاران گرانقدر، سهامداران محترم، نمایندگان وکارگزاران عزیز، کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران تلاشگر اعم از صف و ستاد در شرکت بیمه دانا تبریک گفته و توفیق همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به اهداف عالیه توسعه صنعت بیمه و بالندگی بیمه دانا از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: