در گفتگو با پورابراهیمی مطرح شد:
کد خبر: ۳۵۸۰۴۰
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
0
​رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارائی به مسائل اقتصادی اشراف کامل دارد، گفت: نظر کمیسیون اقتصادی مجلس به وزارت ایشان مثبت است.

نظر مثبت کمیسیون اقتصادی مجلس به خاندوزی

 

به گزارش پول نیوز، محمدرضا پورابراهیمی با بیان اینکه سید احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارائی به مسائل اقتصادی کشور و برنامه های ارائه شده اشراف کامل دارد، گفت: خاندوزی مدیری با تجربه است که سوابق خوبی هم دارد.

وی با اشاره به برنامه های این وزیر پیشنهادی افزود: تحول نظام مالیاتی کشور، ضرورت اصلاحاتی که در بخش سازمان خصوصی‌سازی و واگذاری اصل ٤٤ نیاز است و مسائل کسب و کار از چالش‌های وزارت اقتصاد و دارائی و جزو ماموریت‌های این وزارتخانه است که از سرفصل‌های برنامه‌ آقای خاندوزی نیز بوده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنامه های آقای خاندوزی حاوی نکات مهمی است که امیدواریم با اجرای آن در عمل و در کوتاه مدت و میان مدت شاهد آثار مثبت آن در اقتصاد کشور باشیم.

پورابراهیمی کنترل تورم را یکی از ماموریت‌های مهم بانک مرکزی دانست و تصریح کرد: بعد از رای اعتماد مجلس به کابینه، وزیر اقتصاد و دارائی باید رئیس کل بانک مرکزی را پیشنهاد دهد تا حکم وی صادر شود که امیدواریم وزیر اقتصاد گزینه مناسبی برای بانک مرکزی در نظر بگیرد.

وی تاکید کرد: حفظ ارزش پول ملی و جلوگیری از آثار تورمی ناشی از نقدینگی و مسائل ارزی باید به خوبی مدیریت شود که امیدواریم بعد از تشکیل دولت و معرفی رئیس کل بانک مرکزی از سوی وزیر اقتصاد، شاهد اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگیهای شخصی خاندوزی وی را مدیری توانمند توصیف کرد و اظهار داشت: آقای خاندوزی از بدنه مجلس است و در طول یک سال گذشته نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بوده است. همچنین در گذشته در مرکز پژوهشهای مجلس حضوری فعال داشته و مدیری لایق است که می‌تواند با جسارت تصمیمات لازم برای پیشبرد امور در وزارتخانه بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: