April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۰۶۵
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
0
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در حوزه ورزش‌های لاکچری فعال است و روحیه اشرافی‌گری دارد.
سجادی در ورزش‌های لاکچری فعال است
 

به گزارش پول نیوز،  سید علی یزدیخواه در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: سجادی فردی ورزشی و صاحب نام است، اما در مجلس نهم هم برای تصدی وزارت ورزش و جوانان معرفی شد که در آن مقطع، ۱۳۷ نفر با وی مخالفت کردند و فقط ۸۶ نفر از نمایندگان با وی موافق بودند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر از آن زمان ما از سجادی کار شاخص ورزشی ندیدیم و اقدامی برای ارتقاء رتبه و جایگاه ورزش کشور انجام نداده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سجادی در حوزه دو میدانی جزو افتخارات کشور است، اما در زمینه مدیریت نمی‌تواند کاری انجام دهد به گونه‌ای که حتی نتوانست در انتخابات ریاست فدراسیون دو میدانی هم موفق شود.

یزدیخواه گفت: سجادی بیشتر در حوزه ورزش‌های لاکچری مانند بولینگ، بیلیارد و اسب سواری فعال بوده است. همچنین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به جای اینکه به باشگاه‌های جنوب شهر برود و با آنان قرارداد ببندد، در مجتمع تجاری ایران مال که یکی از ۱۰ مجتمع تجاری برتر دنیاست و هزاران هزار میلیارد سرمایه دارد، قرارداد بسته است.

وی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان روحیه متمایل به اشرافی گری دارد و با دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی تناسب ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: این روز‌ها شاهدیم بسیاری از افراد برای رأی آوردن سجادی در حال سفارش هستند و این مسئله شائبه ایجاد می‌کند که اگر سجادی رأی بیاورد، بدهکار قدرت‌هایی می‌شود که برایش لابی کرده اند و آنان مدام وی را کنترل خواهند کرد.

یزدیخواه گفت: برنامه سجادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان مکفی نیست و وی توانایی لازم برای انجام کار را ندارد. در حوزه جوانان هم برنامه خاصی ارائه نکرده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: