با هدف حمایت مالی از تولید و اشتغال ملی انجام شد:
کد خبر: ۳۵۸۰۸۴
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
0
بانک اقتصاد نوین اقدام به انتشار 10 هزار میلیارد ریال اوراق گام (گواهی اعتبار مولد) برای صنعت خودرویی کشور کرد.

انتشار 10 هزار میلیارد ریال اوراق «گام» توسط بانک اقتصاد نوین

 

به گزارش پول نیوز، این بانک با هدف تامین سرمایه در گردش بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی، کمک به توسعه و شکوفایی اقتصاد ملی و نیز رونق تولید و پایداری اشتغال در شرایط تحریم، با انتشار 10 هزار میلیارد ریال اوراق گام، اقدام به تامین سرمایه در گردش مورد نیاز صنعت خودرویی کشور کرد.

اوراق گام، به عنوان یک ابزار بازار محور ، غیر تورم زا و با قابلیت نقل‌ و انتقال در بازارهای پول و سرمایه، ابزار نوینی در تامین اعتبار برای بنگاه‌های تولیدی است که بر اساس آن تولیدکنندگان بر مبنای فاکتور خرید مواد اولیه، از بانک عامل درخواست انتشار و تضمین گواهی اعتبار مولد در سررسید کرده و آن را به فروشنده مواد اولیه تحویل می‌دهند. دارنده این اوراق می‌تواند گواهی را تا زمان سررسید آن نزد خود نگه دارد، یا آن را به فروشنده مواد اولیه خود واگذار کند و یا نسبت به تنزیل آن در بازار سرمایه اقدام نماید.

خرید اقساطی بدون ضامن؛ تا سقف 5 میلیارد ریال

 

گفتنی است بانک اقتصاد نوین حمایت از تولید و اشتغال ملی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های راهبردی خود می‌داند و به ویژه در دوسال گذشته با تمام توان و ظرفیت خود تلاش کرده است که با شتاب بخشی به تامین منابع مالی مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی گامی مهم در راستای تحقق رسالت خود بردارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: