April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۰۹۰
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
0
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تبریک انتصاب سیدرضا فاطمی امین به‌سمت وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت، آمادگی این مجموعه را برای اجرای تدابیر و سیاست‌های این وزارت‌خانه جهت افزایش تولید خودرو و ارائه محصولات جدید و باکیفیت اعلام کرد.
پیام تبریک مدیرعامل گروه سایپا به وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت
به گزارش پول نیوز، متن پیام تبریک سیدجواد سلیمانی به‌شرح زیر است:
بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی امین

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری در معرفی جنابعالی به مجلس شورای اسلامی و رای قاطع خادمین مردم در خانه ملت و انتصاب آن مقام محترم را به‌عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

حوزه‌های صنایع، معادن و بازرگانی کشور از این پس شاهد حضور جنابعالی در راس این مجموعه خواهد بود که باتوجه به سوابق روشن و توانمندی‌تان، کاملا آشنا به مسائل، مشکلات، چالش‌ها و راهکار‌های عبور از موانع هستید و این شناخت دقیق، خود یک نقطه اطمینان و اتکا برای همه فعالان و دست‌اندرکاران این بخش‌های مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود.

حضور جنابعالی در جایگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت مردمی و بهره‌مندی از سال‌ها فعالیت در عرصه‌های مربوطه، نوید روز‌هایی دلگرم‌کننده و روبه‌جلو را در بخش‌های مهم اقتصاد و تولید کشور می‌دهد تا ان‌شاالله دولت سیزدهم که فصل مشترک آن برای همه آحاد جامعه، ایجاد حس امیدواری و فضای مثبت جهت حل مشکلات اقتصادی و ادامه حرکت روبه رشد کشور در عرصه تولید است، در مسیر خود به موفقیت نائل شود.

برنامه جنابعالی به‌ویژه بخش‌های مربوط به صنعت خودرو، که شامل افزایش تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در کنار ایجاد حس غرور و افتخار ملی به صنعت خودرو ایران از طریق تولید محصولات جدید و نوآوری در این صنعت است، در سایه تدابیر دولت محترم و وزارت صنعت، معدن و تجارت با همدلی و هماهنگی اجزای مربوط به این صنعت دست‌یافتنی خواهد بود و با یاری خداوند متعال محقق خواهد شد.

اینجانب بار دیگر به نمایندگی از کارکنان گروه خودروسازی سایپا انتصاب جنابعالی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک عرض نموده و آمادگی این مجموعه را جهت اجرای سیاست‌های دولت محترم و وزارت صمت اعلام می‌دارم.

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: