کد خبر: ۳۵۸۰۹۹
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
0
احمد جمشیدیان پیشکسوت تیم استقلال گفت: قطعا شکل و شمایل استقلال با رفتن قایدی تغییر خواهد کرد، استقلال اگر قایدی را نگه می‌داشت برایش ارزان‌تر تمام می‌شد.
رفتن قایدی و دیاباته جبران شدنی نیست
به گزارش پول نیوز، استقلال با توجه به جدایی قایدی و عدم تمدید قرارداد ارسلان مطهری نیاز به بازیکن دارد. شیمبا یک مهاجم ۳۸ ساله است که سابقه خوبی در باشگاه‌های آسیا دارد، اما مجیدی هم از روی ناچار مجبور به آوردن این بازیکن شده و نگاه کوتاه مدت به این بازیکن خارجی دارد.

وی در رابطه با این که جایگزین قایدی را از بازیکنان داخلی می‌توانیم تامین کنیم یا نه گفت:

در این سال‌ها هر مهاجمی که در استقلال خوب درخشیده بعد از یک سال جدا شده و تحت تاثیر شرایط مالی باشگاه‌های عربی و یا لیگ‌های درجه دوم و سوم اروپایی قرار گرفته است. با توجه به شرایط کشورمان بازیکن خارجی با مشخصات قائدی، جوان و خیلی خوب نمی‌توانیم بیاوریم. اگر هم بازیکن جوان امتحان پس نداده بیاوریم تا بیاید خود را با شرایط وفق دهد بازی با الهلال را از دست می‌دهیم. آن‌هایی هم که هستند مهاجی در حد قائدی نیستند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:

قطعا شکل و شمایل استقلال با رفتن قایدی تغییر خواهد کرد. استقلال اگر قایدی را نگه می‌داشت برایش ارزان‌تر تمام می‌شد.

احمد جمشیدیان در خصوص مجیدی دو بازیکن خارجی دیگر برای استقلال درخواست کرده خاطرنشان کرد:

اسقلال در چند پست مشکل دارد و مجبور است بازیکن بگیرد. اما پرسپولیس و استقلال نشان دادند بازیکن خارجی در این تیم‌ها جواب نمی‌دهند و شاید اگر بازیکن خارجی نگیرند به نفعشان باشد. اکنون به جز سپاهان سایر تیم‌ها بدهی دارند و شاید پرونده مالی استقلال مانع از آوردن همان یک بازیکن هم شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: